جاباما
۵۰۵۳۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قرارداد عجیب مرد کروات با سپاهان

آخرین روزهای سال ۹۵ برای طرفداران سپاهان با یک خبر جالب به پایان رسید تا همان طور که پیش بینی می‌شد نیمکت رهبری این تیم محبوب نصف جهان دستخوش تغییرات شود.

ورزش سه: نتایج ناامید کننده سپاهان و افزایش اختلافات با عبدا.. ویسی هم از سوی مدیران باشگاه هم از سوی اغلب طرفداران باعث شد تا پایه‌های نیمکت رهبری این تیم سست‌تر از همیشه شود تا جایی که باشگاه هم زمان با وقفه ایجاد شده در رقابت‌های لیگ برتر به خاطر بازی‌های مقدماتی جام جهانی و همچنین فرار رسیدن سال نو تصمیم گرفت شوک بزرگی به تیم وارد کند.

برکناری عبدا.. ویسی آن هم تنهابعد از چند ماه اتفاقی بود که تمام اصفهانی‌ها مدت‌ها در انتظارش بودند، چون سپاهان به هیچ عنوان با تفکرات این مربی خوزستانی کنار نیامد و همچون فصل گذشته نتایج بسیار بدی کسب کرد و نه تنهابرای قهرمانی نامید شد بلکه از رسیدن به سهمیه آسیا نیز تا حد زیادی شانس خود را از دست داد. با این اتفاق باشگاه اصفهانی بار دیگر به سراغ زلاتکو کرانچار رفت تا پیرمرد کروات که با این تیم خاطرات بسیار خوشی به ثبت رسانده بود و با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نزد طرفداران محبوبیت خاصی به دست آورده بود را به عنوان جانشین ویسی معرفی کرد.

اما نکته جالب در بازگشت کرانچار به نصف جهان و قبول هدایت سپاهان به مفاد قرارداد این مربی با باشگاه برمی گشت. برخلاف تمامی اخبار کرانچار با سپاهان تنهاتا پایان فصل جاری قرارداد بست که این توافق آن هم از سوی این مربی کروات سرشناس کمی عجیب به نظر می‌رسید. وقتی پرسپولیس با برانکو در ابتدا قراردادی یک و نیم ساله بست و تیم را در اختیار پروفسور کروات قرار داد تا از نو ساخته شود انتظار این بود که کرانچار هم با قراردادی طولانی مدت هدایت سپاهان را در دست بگیرد، اما وقتی مشخص می‌شود زلاتکو تنهابا قراردادی سه ماهه به اصفهان بازگشته علامت سئوالات زیادی رقم می‌خورد که قطعا پاسخ آن را تنهامدیران باشگاه سپاهان می‌دانند.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید کرانچار می‌تواند از این فرصت کوتاهی که نصیبش شده تا سپاهان را متحول کند، بهره می‌برد تا قراردادش برای مدتی طولانی تمدید شود یا این که باید در انتظار تغییرات دیگری روی نیمکت محبوب‌ترین تیم نصف جهان در تابستان پیش رو بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج