جاباما
۵۰۵۴۴۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مخالفت «اولاند» با پیشنهاد «ترزا می»

رئیس‌جمهوری فرانسه با آغاز گفت‌وگوها درباره روابط اتحادیه اروپا و انگلیس پس از برگزیت مخالفت کرد و آن را منوط به رعایت زمان بندی شورای اروپا دانست.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه در گفت‌وگوی تلفنی امروز صبح با ترزا می نخست‌وزیر انگلیس مخالفت خود را با آغاز گفت‌وگوها درباره روابط اتحادیه اروپا با بریتانیا پس از برگزیت اعلام کرد.

بنابر این گزارش؛ اولاند به نخست‌وزیر انگلیس اطلاع داده که گفت‌وگوها درباره روابط پس از برگزیت انگلیس با اتحادیه اروپا تا انجام گفت‌وگوها درباره جدایی این کشور از اتحادیه اروپا به تعویق خواهد افتاد چرا که زمان بندی ارائه شده توسط «دونالد توسک» رئیس شورای اروپا برای انجام گفت‌وگوها باید رعایت شود.

در همین رابطه، کاخ الیزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرده که گفت‌وگوها باید در ابتدا درباره مفاد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به ویژه با در نظر داشتن حقوق شهروندان و الزامات این کشور در نتیجه تعهدات داده شده انجام گیرد. بر اساس پیشرفت ایجاد شده، می‌توان گفت‌وگوها درباره چهارچوب روابط آینده میان انگلیس و اتحادیه اروپا بر اساس نامه آقای توسک را آغاز کرد.

بنا بر اعلام کاخ الیزه، اولاند به ترزا می گفته است که این گفت‌وگوها باید به شیوه‌ای کاملا شفاف و سازنده انجام گیرد و ذیل آن به قوانین و منافع دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز احترام گذاشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      تازه فهمیدم که اولاند چرا برای نامزدی ریاست جمهوری کنار گذاشته شد چون واقعا تفکر کور و ناسبونالیسمی افراطی داره آخه متوهم تمام دنیا در پس تفکرات انگلیسها شکل گرفته اونوقت فرانسه که سرشار از رمانتیک بودن هستند وتعصبات خاص و پوچ در آنها موج میزند برای انگلیسها استعمارگر پیر شرایط می گذارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج