۵۰۵۴۵۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تولیت آستان قدس رضوی:

گنبد آهنین هم نمی‌تواند نجات‌بخش اسرائیل باشد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حزب الله لبنان امروز به قدرتی دست پیدا کرده که حتی &#۰۳۹;گنبد آهنین&#۰۳۹; هم نمی ‌تواند نجات بخش اسرائیل در برابر آن باشد.

خبرگزاری ایرنا: تولیت آستان قدس رضوی گفت: حزب الله لبنان امروز به قدرتی دست پیدا کرده که حتی 'گنبد آهنین' هم نمی ‌تواند نجات بخش اسرائیل در برابر آن باشد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس هیات شرعی حزب الله لبنان در حرم مطهر رضوی افزود: تنها قدرت متاثر در دنیا ذات اقدس الهی است.
وی گفت: هیچ قدرتی جز ذات اقدس الهی در جهان موثر نیست و آن خشیت و خروش استکبارستیزی که امام خمینی (ره) داشتند، امروز رهبری معظم انقلاب پرچم‌ دار آن هستند.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: اگر سید حسن نصرالله، یکی از قدرتمندترین ارتش ‌های ظاهری جهان را از خانه عنکبوت سست ‎تر می ‎خواند، بر اساس آموزه‌ های فرهنگ اسلامی و اندیشه‌ های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اظهار کرد: امروز دست برتر در تمام عرصه‌ها با جبهه مقاومت است و استکبار با تمام قدرت نظامی خود در برابر این جبهه مغلوب و مستأصل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فردا یا حداکثر پس فردا کار اسراییل ساختس

    • محمدرضا بختیار

      من در این پیچا پبچ که ساخته شده از هیچ تعجب دارم از زمزمه های آب ؛چرا که نفهمیدم خانه اش کجاست؟در دل خاک و عمق جا دارد یا بر روی بستری از خاک؛نا گهان خنده به سراغم می آید به او می گویم درست است دوای هر مداوایی ولی حضورت را حالا نمی فهمم !گفت ای عجبا که آدمی خود را تافته جدا بافته یافته!آب جایش بر لبان توست آب هدیه زمین و آسمان به درون و بیرون توست آب پاک کننده آلودگی های توست چه در زندگانی چه در سفر آخرت تو!ناگهان اشک از دیدگانم جاری شد حالا تازه فهمیدم که شاعر چرا گفته بود چشم ها را باید شست جور دیگر باید نگاه کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج