۵۰۵۴۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انهدام باند قاچاق هروئین در همدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی استان همدان از انهدام باند قاچاق هروئین و کشف ۲ کیلو و ۸۲۵ گرم هروئین در یک عملیات از قاچاقچیان موادمخدر و دستگیری ۵ قاچاقچی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی استان همدان از انهدام باند قاچاق هروئین و کشف ۲ کیلو و ۸۲۵ گرم هروئین در یک عملیات از قاچاقچیان موادمخدر و دستگیری ۵ قاچاقچی خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی قزوینه در تشریح این کشف گفت: در پی انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان بر روی یک باند قاچاق هروئین، مشخص شد قاچاقچیان در پوشش خانواده در ۲ آپارتمان اقدام به تهیه و توزیع میزان قابل توجهی هروئین می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با موادمخدر استان به منظور انهدام این باند در یک عملیات غافلگیرانه، موفق به کشف و ضبط میزان ۲ کیلو و ۸۲۵ گرم هروئین شده و در این رابطه چهار نفر قاچاقچی مرد و یک نفر زن دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر با تمام قدرت سراسر استان را برای قاچاقچیان موادمخدر نامن کرده و از مردم درخواست کرده هر گونه اخبار و گزارشات در زمینه موادمخدر را به پلیس اطلاع دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج