۵۰۵۴۹۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ثبت ۱۱هزار و ۲۰۴تخلف سرعت در خراسان رضوی

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۱۱ هزار و ۲۰۴ تخلف سرعت غیرمجازاز ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز دهم فروردین ماه جاری در سه محور اصلی استان ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۱۱ هزار و ۲۰۴ تخلف سرعت غیرمجازاز ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز دهم فروردین ماه جاری در سه محور اصلی استان ثبت شده است.

علیرضا خجسته عصر جمعه در گفت و گو افزود:این تعداد تخلف بوسیله سامانه های هوشمند ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان ، مشهد- تربت حیدریه و مشهد-سرخس ثبت شده است .

وی افزود:از این تعداد تخلف ، پنج هزار و ۱۸۴ فقره سرعت لحظه ای و شش هزار و ۲۰ فقره سرعت متوسط غیر مجاز همراه با تصاویر خودرو و پلاک آنها از طریق دوربین های این سامانه ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

خجسته اظهار کرد: دراین مدت در مجموع چهار میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۷۶ خودرو در این سه محور تردد داشته اند.

وی همچنین گفت: اطلاعات دریافتی از 49 دوربین دیگر در بخش نظارت تصویری این اداره کل حکایت از وضعیت تردد عادی خودروها در سایر جاده های استان دارد.

خجسته گفت:بر اساس گزارشهای دریافتی از گشت های مستقر در طول شبکه راه ها، بارش باران تنها در محور فریمان-تربت جام ، محدوده قلندرآباد گزارش شده است و در دیگر نقاط استان آسمان نیمه ابری تا تمام ابری است.

طرح نوروزی 96 از 25 اسفند 95 آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

خراسان رضوی دارای ۲۱ هزار کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عمده آن در ایام اوج سفرها از پرترددترین راههای کشور هستند و بر اساس پیش بینی ها این استان درایام نوروز امسال مقصد ۱۱ میلیون زائر و مسافر خواهد بود.

هم اکنون هزار و 800 کیلومتر از راههای اصلی خراسان رضوی با استفاده از 213 دوربین ثبت تخلفات رانندگی و 49 دوربین نظارت تصویری تحت کنترل قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج