جاباما
۵۰۵۴۹۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

امام جمعه تبریز: به خائنان نظام رای ندهیم

امام جمعه موقت تبریز گفت: در آینده موضوع انتخابات در رابطه با شورا و ریاست جمهوری وجود دارد که باید با بصیرت و تحقیق افراد را انتخاب کنیم و به خائنان نظام و بیت‌المال رای ندهیم.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علی حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار داشت: موضوع انتخابات در رابطه با شورا و ریاست جمهوری در آینده وجود دارد که باید با بصیرت و تحقیق افراد را انتخاب کنیم و به افرادی رای دهیم که در ریاست جمهوری و شورا خدمت به کشور انجام دهند.

امام جمعه موقت تبریز به آیه شریفه از سوره یوسف اشاره و خاطرنشان کرد: راه و روش وجود دارد ولی باید در این راه با بصیرت جلو رویم و همانطور که در حال حاضر دوره‌های بصیرت‌افزایی وجود دارد و باید با این بصیرت افرادی انتخاب کرد که اهل وعده‌های دروغین، اختلاس، فتنه و غیره نباشند.

وی با اشاره به برخی از نامه‌های مسوولان و افراد جامعه که از سلام به شهدا و طول عمر برای مقام معظم رهبری آغاز می‌کنند ولی ذره‌ای اعتقاد به آن ندارند، افزود: باید با بصیرت افرادی را انتخاب کنیم و افرادی نباشند که به جای خدمت به نظام خائن به نظام باشند و به بیت المال خیانت کرده و اختلاس را در کشور رواج دهند.

امام جمعه موقت تبریز به روایتی از حضرت مسیح در خصوص اینکه با چه کسانی نشست و برخاست داشته باشیم که فرمودند با آن افرادی که یاد خدا داشته باشد، گفت: وقتی غذایی را انتخاب می‌کنیم کلی بررسی در این رابطه انجام می‌دهند ولی چرا در انتخابات این بررسی‌ها را نداشته باشیم.

وی با اشاره به فرمایشی از جانب امام خمینی (ره) تصریح کرد: ایشان تاکید داشتند که مراقبت از نظام و اسلام واجب‌تر از نماز است و اصلیت این نظام کلام الله است.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه در انتخابات دقت کنیم و افراد صالح را انتخاب کنیم، بیان داشت: برخی از خانواده‌ها به خاطر انقلاب با یکدیگر رفت و آمد نمی‌کنند زیرا یکی از آنها ضد انقلاب است.

وی با بیان اینکه شورای نظارت در رابطه با صلاحیت افراد دقت می‌کند ولی این خودمان هستیم که شناخت از افراد داریم که در کجاها سرمایه‌گذاری کرده و آدم‌های مثبتی نیستند، گفت: همیشه پشت شورای نگهبان حرف می‌زنند ولی این شورا مانند سنگ صبور با حمایت و راهنمایی مقام معظم رهبری و عنایت امام زمان (عج) و در سایه همت مردم در این باره موفق شده و به صورت انقلابی کار خود را انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگر خطبه‌ها با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، گفت: این ماه از جمله ماه‌های برکت، روزه و نیایش است و هر کسی احترام این ماه را نگه دارد در آخرت ندایی خطاب به اینکه ای کسانی که احترام این ماه را نگه داشته‌اید، کجا هستید،‌ می‌آید.

امام جمعه موقت تبریز افزود: در این روزها از خداوند بخواهیم نعمت‌های خود را بر ما عطا کند و این بدان معنی نیست که نعمات را در مادیات بدانیم زیرا نعمات باری تعالی به شمارش نمی‌آید.

وی با بیان اینکه خداوند تاکید کرده مرا صدا کنید تا عطا کنم، تصریح کرد: خداوند در نزدیکی ما است و هر کسی او را صدا کند اجابت خواهد کرد و به طوریکه هر کسی که خداوند را نمی‌شناسد نیز شامل نعمات خداوند قرار می‌گیرد و خداوند آنها را نیز فراموش نمی‌کند.

حاجی‌زاده نعمت بزرگ امنیت در کشور را مثال زد و بیان داشت: تا وقتی امنیت داریم قدر آن را نمی‌دانیم و این امنیت در دو بخش امنیت کشور و امنیت بدن است.

وی ادامه داد: فقر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مهم‌تر از همه فقر بدن مشکل بزرگ برای جامعه است و علاوه بر خود و اطرافیانش کل جامعه را درگیر خواهد کرد.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: برخی از افراد دچار بیماری قلب شده‌اند و این همان مریضی گرفتگی رگ‌های قلب نیست بلکه منظور همان افرادی که امنیت کشور را نمی‌فهمند و برخی از مسائل را قبول نمی‌کنند و یا در قبال اتفاقات کشور بی‌توجه هستند و قبول نمی‌کنند کشورهای مستکبر دشمنان دیرینه ما هستند.

وی افزود: هر کسی از حدود الهی تجاوز کند خداوند برای آن مرز تعیین کرده است و اگر به ۱۲ فروردین توجه کنید لااقل برخی از افراد با خود بگویند که این روز چرا و برای چه اتفاق افتاده است و برخی افراد حتی به این معتقد هستند که کاش چنین روزی نبود.

حاجی‌زاده با اشاره به آیه شریفه مبنی بر اینکه آیا وقت آن نرسیده برخی از خداوند بترسند و از خواب بیدار شوند، گفت: پروردگار متعال هشدار به افرادی داده است که ادعای مسلمانی دارند ولی ذره‌ای بویی از اسلام نبرده و همه کار در هر سمتی که قرار دارند انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: رضایت پروردگار بدون زحمت محقق نمی‌شود و اگر معامله می‌شود بر روی بهشت معامله شود و رغبت‌های دنیوی کنار گذاشته شود.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه مراقب گفته‌های خود باشیم، گفت: نباید علیه اسلام، شهدا و امام امت حرفی بزنیم و اجازه حرف زدن به دیگران را نیز ندهیم و به گفته امام راحل که در انتخابات جمهوری اسلامی فرمودند این نظام جمهوری اسلامی ایران است و شکل مردمی دارد و محتوای آن دین اسلام است.

حاجی‌زاده با یادآوری ۱۲ فروردین سال ۵۸، خاطرنشان کرد: در آن روز مردم با ۹۸.۲ درصد رای به جمهوری اسلامی آری گفتند و بر خلاف تبلیغات ضد اسلامی منافقین با رای خود این نظام را تثبیت کردند.

وی بیان داشت: در حال حاضر اتفاقات مناطق را می‌بینیم ولی به برکت نظام انقلاب اسلامی در امنیت کامل به سر می‌بریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی. کی. بگو

    • علی شفیعی

      خوب خائنا کیا هستن ما از کجا باید بدونیم لااقل اسمی نشونی بدین

    • بدون نام

      خو بگو به کی رای بدیم که بعدا ناتو از آب در نیاد خجخج

    • بدون نام

      باتشکر ازبصیرت افزایی امام جمعه محترم تبریز.

    • بدون نام

      چه جور وار کجا بفهمیم خائنین کیند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج