۵۰۵۵۲۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حقوق کلانِ پزشکان وزارت بهداشت تکذیب شد

قائم مقام وزیر بهداشت، پرداخت هرگونه حقوق غیرمتعارف به پزشکان شاغل در ستاد این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: از طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این دولت حمایت کنید.

خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر بهداشت، پرداخت هرگونه حقوق غیرمتعارف به پزشکان شاغل در ستاد این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: از طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این دولت حمایت کنید.

دکتر ایرج حریرچی، افزود: همان طور که قبلا بارها اعلام شده است، پرداخت حقوق غیر متعارف و غیر قانونی در وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی را تکذیب می کنیم. این موضوع به طور مکرر توسط وزارتخانه و نهادهای نظارتی داخل و خارج وزارتخانه در طی یک سال اخیر بررسی شده و تاکنون مورد خلافی اثبات نگردیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت از همه افرادی که در این زمینه احتمالاتی را مطرح می کنند، درخواست کرد که موارد مورد نظر و یا مدارک احتمالی را به وزارت بهداشت و یا نهادهای نظارتی خارج وزارت بهداشت منتقل نمایند و از طرق قانونی پیش بینی شده پیگیر موضوع باشند.

وی تاکید کرد: همه اعتبارات مربوط به پرداختی پزشکان فعال در روستاها و مناطق محروم اعم از موارد مربوط به ماندگاری و مقیمی در این مناطق مطابق مقررات مربوطه پرداخت شده و بررسی نهادهای نظارتی نشان داده که از هر گونه جابجایی در این اعتبارات خودداری شده است.

حریرچی از همه کسانی که دلسوز سلامت مردم هستند، درخواست کرد که تمام هم و غم خود در شرایط خاص کنونی را بر حمایت از دولت تدبیر و امید که از همه دولت های قبل بیشتر و موثرتر به حوزه سلامت توجه و اقدام عملی نمود و نیز بر حمایت و تقویت طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این دولت متمرکز نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهیار

      ای آقا کجای کاری؟ کجایی که ببینی یه دکتر قلب 25میلیون تومن پول میگیره از ملت تا آنژیو گرافی کنه و ...

    • بدون نام

      دکتر حریرچی راست میگه حقوق آقایون غیر متعارف نیست حدود پنج تا سیزده میلیون بسته به رتبشونه ولی کارانه های پرداختی تا ماهی صدو بیست میلیونم میرسه اونم در مقابل خدماتی که رزیدنت و فلو به بیمار ارایه میکنن و مهر استاد پای برگش میخوره!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج