جاباما
۵۰۵۶۵۳
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

عربستان جرات رویارویی مستقیم با ایران را ندارد

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به نقشه آمریکا و عربستان و امارات و مزدوران آن‌ها برای هدف قرار دادن الحدیده، تاکید کرد که مقاومت تا اخراج نیروهای متجاوز از کشور ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم: عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی اماراتی می‌خواهد سرزمین، جزایر، شهرهای ما و باب‌المندب را که یکی از مهمترین گذرگاه‌های دریایی در جهان به شمار می‌رود، از ما بگیرد.

وی طی سخنانی به مناسبت اولین جمعه ماه رجب گفت: دشمنان می‌خواهند وارد جامعه ما بشوند و از طریق تهاجم فرهنگی چهره اسلام را تخریب کنند.

الحوثی با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی تلاش می‌کند هویت ما را نابود کند، افزود: ائتلاف متجاوز سعودی با دشواری زیادی در نبرد خود علیه ما روبه رو است و این نبرد نبردی سیاسی نیست، زیرا آن‌ها می‌خواهند ملت ما را به بندگی بگیرند و بر ما تسلط یابند.

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی، انسانیت، دین و کرامت مزدوران را از آن‌ها خریده‌اند تاکید کرد: اگر ارزش‌ها و اصول را از ما بگیرند یعنی اینکه ما آنچه را ائتلاف متجاوز می‌خواهد قبول کرده‌ایم و مانند مزدوران، مزدور آمریکا و یارانش شده‌ایم.

وی با تاکید بر آمادگی برای تبادل اسرا گفت: امارات از یک قرارداد بزرگ تبادل اسرا جلوگیری کرد.

الحوثی با بیان اینکه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از نبرد ساحل حمایت می‌کنند، از همه قبایل، ارتش و کمیته‌های مردمی و جوانان این کشور خواست که تا آزادی آخرین وجب از خاک یمن از نبرد ساحل حمایت کنند.

وی با اشاره به نقشه آمریکا و عربستان و امارات و مزدوران آن‌ها برای هدف قرار دادن الحدیده، تاکید کرد که مقاومت تا اخراج نیروهای متجاوز از کشور ادامه دارد.

الحوثی خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی گفت: همه آنچه در یمن انجام می‌دهید به خاطر اسرائیل است، و اقدمات شما تاثیری بر ایران نمی‌گذارد. شما از ایران مستقیما سیلی می‌خورید. عربستان سعودی از خوردن سیلی مستقیم از ایران می‌ترسد و بنابراین جرات رویارویی با ایران در عراق یا سوریه را ندارد.

رهبر انصارالله ضمن قدردانی از مواضع ایران گفت: ایران با یمن همبستگی می‌کند و مواضع آن درخشان است.

الحوثی گفت: نشست سران عرب نشست اموات بود و مساله محوری امت اسلامی یعنی مسأله فلسطین برای آن‌ها اهمیتی ندارد و اعراب مسأله فلسطین را فراموش کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبه

      تمام هم وغم ماشده کله گرفتن با این وآن.درداخل شدیم خروس جنگی با اسلحه سرد وگرم والفاظ رکیک به جون هم میافتیم.وباخارج هم میخواهیم قدرت نمایی بکنیم.چرا؟واقعا چرا؟

    • علوی

      اعراب نه تنها با آزادی فلسطین کاری ندارند بلکه در نشست سران آشتی با اسرائیل را قبول کردند، این یعنی همان نشست منافقین. خداوند به ملت غیور یمن صبر و استقامت بیش از پیش عنایت فرماید، واقعا شجاعت این ها تاریخی و مثل زدنی است. هر روزی که طی می شود بر سربلندی اینها و سرشکستگی سعودی ها افزوده می شود

    • بدون نام

      آره جرات نداره،پس چرا حق کشتار حجاج رو نگرفتیم

    • بدون نام

      شما عربها وقتش برسه همتون با هم علیه ایران متحد میشین الان منافتون اینجاس

    • سالار

      کاربر محترمه شکیبه خانم
      وقتی دشمن تا دندان مسلح برای ضربه زدن به ایران توسط نوچه هاش جنگ نیابتی در منطقه راه انداخته و آتش افروزی کرده
      آیا ایستادگی و مقاومت دربرابر چنین دشمنانی قدرت نمایی تلقی میشه؟
      آری این مایه افتخار ایران و ایرانی هست که با وجود نیروهای مخلص و سربازان امام زمان (عج) کسی جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد وازاینکه قدرت اول منطقه هست باید بخود ببالیم و افتخار کنیم
      نثار ارواح طیبه شهداء که این افتخار و امنیت برایمان برقرار کردند وبرای سلامتی همه رزمندگان و مدافعان حرم اهلبیت و مدافعان خاک ایران زمین صلوات

    • مدافع

      کاربر محترم شکیبه خانم
      طبق گفته دوست کاربر دیگری این غیرت ایرانی است که آمده و جلوی این از خدا بی خبر ا را گرفته وگرنه باید جهاد نکاح داخل این خاک انجام میشود.

    • حیدرعلی

      تجربه ثابت کرده که متاسفانه اعراب هیچوقت سرسازش با ایرانی جماعت را ندارند ودرجریان جنگ هشت ساله اتحادانهاعلیه ما مشهود بود کاش دولتمردان مادرحمایت وبرقرای رابطه بااعراب یک بازنگری کلی انجام می دادند

    • بدون نام

      مقصر کیه که اینها اینقدر پر رو شداند. دنبال کسی نگردید. خودمان هستیم.

    • علوی

      ممنون برادرم سالار خداوند ان شاء الله با ظهور آقایمان جایگاه مردان و زنان باغیرت ایران اسلامی را به همه جهانیان آشکار خواهد کرد.

    • بدون نام

      دمت گرم سالار واقعا حرف حق زدی

    • سیدهستم

      موافق نظر آقا سالار هستم . یا علی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج