جاباما
۵۰۵۷۰۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کاهش آمار قربانیان تصادفات رانندگی در ایام نوروز

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی ترددهای جاده‌ای در نوروز امسال از کاهش ۸ درصدی کشته‌های سرصحنه تصادفات رانندگی طرح نوروزی تا کنون خبر داد.

خبرگزاری میزان: سردار سرتیپ دکتر اسکندر مومنی؛ جانشین فرمانده ناجا روز شنبه گفت: برابر آخرین آمارها استان‌های مازندران، گیلان، قم، فارس، خراسان رضوی و خوزستان پرترددترین استان‌ها در نوروز امسال بودند.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی ترددهای جاده‌ای در نوروز امسال گفت: علی‌رغم افزایش حجم ترددها و بارش نزولات آسمانی، ۸ درصد کشته‌های سر صحنه تصادفات در نوروز امسال کاهش یافت.
جانشین فرمانده ناجا با بیان این که تصادفات رانندگی در موج دوم سفرهای نوروزی کاهش بیشتری داشته است و رانندگان بیشتر رعایت کردند تصریح کرد: تا کنون حدود ۷۰ درصد مسافران نوروزی به مبادی اولیه بازگشته‌اند و بخشی از مسافرانی که هنوز بازنگشته‌اند، فردا و بخشی نیز روز ۱۴ فروردین باز می‌گردند که بر این اساس طرح نورزی پلیس تا ۱۵ فروردین و بازگشت کامل مسافران ادامه خواهد داشت.
وی از بهبود شاخص‌های امنیتی در نوروز امسال خبر داد و گفت: سرقت‌ها و جرایم مهم مانند سرقت مسلحانه، سرقت خودرو و سرقت منزل کاهش قابل توجهی داشته است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به روز طبیعت گفت: فردا حوزه درونشهری پلیس راهور بسیار پرکارتر از حوزه جاده‌ای است و بر این اساس طرح انتظامی و ترافیکی ویژه روز طبیعت از ۵ صبح فردا در سراسر کشور اجرا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاسر

      چرا همیشه امار اشتباه باید داده بشه. این همه کشته تو حوادث جاده ای داده شده امسال. لطفا صادق باشید.

    • توتو

      پلیس خود باعث ایجاد ترافیک و سرگردانی رانندگان وخستگی رانندگان است با کمین گذاری و جریمه ومنع سرعت در جاده های خالی و به جای تبریک نوروز به مردم جریمه هدیه میدهد

    • محمدرضا بختیار

      آخه سردار دوباره اعداد و آمار بابا آخرش غمبادک ما رو میکشه از این آمار؛سردار مومنی عزبز تصادفات جاده ای شاید بیست برابر شده یا بیشتر دلیلش هم این هستش که شما فقط با تصادفات سال قبلش مقایسه می کنید در صورتی که اول باید نسبت مسافرت ها را باهم مقایسه کرد که هر سال به دلیل تورم و گرانی مسافرت ها صد در صد کمتر می شود دوم اینکه تعداد افزایش ماشین ها نسبت به سال قبل را باید کسرش کرد چون هر سال نسبت به سال قبلش چند صد هزار ماشین اضافه میشه خوب حالا یک حساب سر انگشتی هم با آمار چرند شما تناقض داره یعنی آمار تو این مسئله کوچک هم دچار تناقض هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج