جاباما
۵۰۵۷۴۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ناکامی قاچاقچیان در زیر گرفتن مامور پلیس

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: اقدام قاچاقچیان برای زیر گرفتن مامور پلیس با تیراندازی پلیس به سمت خودروی آنان ناکام ماند.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: اقدام قاچاقچیان برای زیر گرفتن مامور پلیس با تیراندازی پلیس به سمت خودروی آنان ناکام ماند.
سرهنگ جابر پاپری روز شنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران افزود: ظهر امروز در جاده گناوه به بوشهر دو دستگاه خودرو پژو شوتی (تندرو) حامل بار قاچاق در حالی که با سرعت 180کیلومتر در حال حرکت بودند بدون توجه به ایست پلیس به حرکت خود ادامه دادند.

وی یادآورشد: نیروهای پلیس با بستن مسیر حرکت این دو خودرو یکی از آنها را متوقف و راننده را دستگیر کردند که در این بین خودرو دوم با دیدن این صحنه به قصد زیر گرفتن مامور پلیس حرکت که پس از شلیک چند تیر لاستیک خودرو هدف قرار گرفت که به دنبال آن خودرو واژگون و راننده مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شد.

پاپری گفت: خودرویی که راننده آن مصدوم شده دارای 150 میلیون ریال خلافی و خودرو دیگر 60 میلیون ریال خلافی دارند که برای هردو خودرو حکم توقیف از طرف مرجع قضایی صادر شده است.

وی ادامه داد: این دو خودرو پیش از توقف بوسیله پلیس در مسیر حرکت خود به چند خودرو دیگر برخورد و باعث صدماتی به آنها شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قاچاقچیانی که اینچنین جسورانه قصد زیر گرفتن ماموران را داشته اند باید بجای تیراندازی به لاستیک خودرو ، به خودشان شلیک میکردند. تا درسی باشد برای بقیه حضرات بزهکار

    • بدون نام

      سلام ودرود بر نیروهای وظیفه شناس پلیس راه ودیگر نیروهای مسلح که هر کدام بنا به وظیفه تحریف شده از کیان مقدس کشور دفاع می کنند ان راننده خاطی ونادان بایستی مجازات سنگین شود تا درس عبرتی برای متخلفان دیگر باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج