۵۰۵۸۴۶
۳ نظر
۵۰۶۵
۳ نظر
۵۰۶۵
پ

حوادث در پاییز ۹۵؛

قتل عام خانوادگی به خاطر هوو

سومین فصل سال ۹۵ هم با حوادث تلخ بسیاری به پایان رسید که مهمترین آنها حادثه قطار در ایستگاه هفت خوان،دفن ۴ مقنی زیر گل و لای و جنایت وحشتناک شهرک آزادی تهران به خاطر هوو بود.

خبرگزاری میزان: سومین فصل سال ۹۵ هم با حوادث تلخ بسیاری به پایان رسید که مهمترین آنها حادثه قطار در ایستگاه هفت خوان،دفن ۴ مقنی زیر گل و لای و جنایت وحشتناک شهرک آزادی تهران به خاطر هوو بود.
سال ۹۵ با تلخی و شیرینی‌هایش به پایان رسید. سال گذشته با اخبار تلخی روبه‌رو بودیم که تلخی آن تا سال‌ها در ذهن ما می‌ماند. از جنایت‌های تلخ گرفته تا حادثه پلاسکو و آتش‌سوزی قطار. در این گزارش به مهم‌ترین حوادث فصل پاییزسال ۹۵ که خبرساز شدند پرداخته می‌شود.

مهر

آوار مرگ بر سر ۲ کودک

چهار کودک ۵ تا ۹ ساله در روزهای میانی مهر امسال در حیاط خانه قدیمی پدربزرگ خود در روستای «سینگ» شهرستان دامغان مشغول بازی بودند. آنها از طناب رخت که به دیوار خشتی بسته شده بود آویزان شدند که ناگهان دیوار خشتی روی این کودکان آوار شد. با وقوع این حادثه تلخ بود که امدادرسانان برای نجات این کودکان به خانه قدیمی رفتند و آنها را که مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل کردند. اما با توجه به تلاش پزشکان، دختر ۹ ساله و یک پسر پنج ساله جان خود را از دست دادند و دو کودک هشت ساله که یکی دختر و دیگری پسر بود نجات یافتند.

۴ مقنی زیر گل ولای دفن شدند

در این ماه چهار مقنی هنگام لایروبی چاه، در عمق ۱۶۰ متری زیر گل و لای مدفون شدندو جان خود را از دست دادند.

هنوز چند روزی از حادثه آوار مرگبار برسر کودکان در دامغان نگذشته بودکه ریزش چاهی به عمق ۱۶۰ متر در روستای کَسکَن سبزوار رخ داد. شش مقنی که برای لایروبی وارد چاه شده بودند، دچار حادثه شدند که دو نفر از آنها نجات یافتند، اماچهار نفر در گل و لای گرفتار شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که به علت شکسته شدن کاریز بالای چاه و جاری شدن آب جمع شده پشت کاریز، این حادثه رخ داده است. بارندگی‌های متمادی در دامنه کوه این روستا یک جلگه آبخیز به‌وجود آورده بود. به‌دلیل خشکسالی و کاهش آب روستا، اهالی به فکر لایروبی چاه افتادند اما پس از ۵۰ متر نفوذ در چاه و در حالی که ده متر مانده بود تا به آب برسند، ناگهان آب سرازیر شد و چهار نفر گرفتار شدند. آن دو نفری هم که نجات یافتند، در دهانه چاه در حال خالی کردن گل و لای از چاه بوده‌اند که این حادثه تلخ رخ دادو این چهار مقنی جان خود را از دست دادند.

آبان

قتل عام خانوادگی به خاطر هوو

آبان امسال زن جوانی در محله شهرک آزادی دست به جنایت تلخی زد وجان سه عضو خانواده اش را گرفت که پرونده او یکی از تلخ ترین حوادث سال بود. این زن جوان که نمی‌توانست تحمل کند، همسرش برسر او که با هزاران بدبختی زندگی شان را تحمل کرده، هوو بیاورد دست به اقدام هولناکی زد .این زن دریک روزجمعه باچاقویی که از آشپزخانه برداشته بود، ابتدا جان شوهرش را گرفت. بعد سراغ دختر نوجوانش و دو پسر خردسال رفت. زمانی که متوجه شد دو پسرش جان باخته اندو دخترش در یک قدمی مرگ است با همان چاقوی خون آلود ضربه‌هایی به بدن خود زد تا به زندگی اش پایان دهد که موفق نشد و همسایه‌ها نجاتش دادند.

معمای پرونده پزشک تبریزی

دومین خبر جنجالی آبان مربوط به مرگ دو عضو خانواده‌ای در تبریز بود.این پزشک - به پزشک خوش‌‌خط معروف است - در فضای مجازی به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شده بود. زمانی که در این پرونده مرد پزشک مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفت. ابتدا مدعی شد که فردی برایش غذای نذری آورده که آن را به خانه برده و پس از آنکه اعضای خانواده اش آن را مصرف کردند، مسموم شدندکه این حادثه باعث مرگ همسر ش و مادربزرگ خانواده شده است. ماموران با توجه به گفته‌هایش تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند تا این‌که معلوم شد غذا به قرص برنج آلوده بوده و همین باعث مرگ آنها شده است. این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد درمانگاهی که او کار می‌کرده دوربینی نداشته و کسی هم با وی اختلاف نداشته که این جنایت را رقم بزند.همین سرنخ‌ها کافی بود که ماموران احتمال دهند خود پزشک در قتل دو عضو خانواده اش نقش داشته است. زمانی این احتمال قوت گرفت که معلوم شد پزشک جوان دروغ گفته و غذای نذری در کار نبوده و او خودش غذاها را از یک غذاخوری خریده است. همین سرنخ‌ها باعث بازداشت وی شد. او هر گونه دست د اشتن در قتل دو عضو خانواده اش را انکار کرد وفقط مدعی بود که غذاها ر ا خریده و از این‌که آلوده به قرص برنج باشد، اظهار بی اطلاعی کرد. پرونده او با صدور قرار جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شده است.

آذر

فاجعه مرگبار قطار در پاییز برفی

یکی ازحوادث تلخ برای مسافران، حادثه مرگبار قطار است. نخستین روزهای آذر امسال، قطار مسافربری که از مسیر تبریز مشهد در حرکت بود، به چهار کیلومتری ایستگاه هفت‌خوان رسید، اما به دلیل یخ‌زدن لکوموتیو مجبور به توقف شد؛ توقفی که شروع یک فاجعه بود. مسافران گمان می‌کردند که بزودی مشکل قطار حل شده و ادامه مسیر می‌دهند. اما غافل از این‌که چند ثانیه بعد برخوردی شدید، میان این قطار با قطار دیگری رخ داد. مسافران سعی می‌کردند، از قطار خارج شوند و راهی برای نجات پیدا کنند که ناگهان دو قطار آتش گرفت و صدای فریادهای کمک‌خواهی بالا گرفت‌. در جریان این حادثه تلخ بود که ۴۴ تن کشته و بیش از صد نفر مصدوم شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین ديگه مملکت پر آدم های افسرده باشه اینطور ميشه متاسفم که دارم در ایران زندگی میکنم

    • فرهاد

      اوضاع نابسامان فرهنگی واقتصادی بیکاری جوانان ونبودامکانات برای ازدواج جوانان منجربه این جنایات میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با تاسف و تالم جهت اتفاقاتی که رخ داده شده است و طلب آمرزش این درگذشتگان حال جهت آرامش روح عزیزان و نگرانی دکتر معروف تبریزی انتحار را بر خودم صلاح دانسته امید است که دوستان طلب مغفرت نمایند!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج