۵۰۵۹۱۰
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

قتل مرد جوان در شهر زیبا

درگیری خیابانی به علت خلاف رفتن در خیابان یک طرفه باعث شد تا ناصر در مقابل چشمان همسر و فرزندانش دست به جنایت هولناکی بزند.

خبرگزاری مهر: درگیری خیابانی به علت خلاف رفتن در خیابان یک طرفه باعث شد تا ناصر در مقابل چشمان همسر و فرزندانش دست به جنایت هولناکی بزند.

شبانگاه یازدهمین روز اسفندماه سال گذشته یک مورد درگیری منجر به جرح در بلوار فردوس شرق-تقاطع وفا آذر به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا اعلام شد.

پس از حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد فردی به نام عباس.م، ۶۲ ساله با یک پژو پارس سفیدرنگ در جهت خلاف یک خیابان یک طرفه در حال تردد بوده که این موضوع منجر به درگیری او با راننده یکی از خودروهای سواری و در ادامه مجروحیت وی از ناحیه سر شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع ضرب و جرح عمدی به دستور مقام قضائی دادسرای ناحیه پنج تهران، پرونده در کلانتری مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفت.

عباس به علت مصدومیت از ناحیه سر به بیمارستان منتقل و فرد ضارب به نام ناصر نیز پس از تأمین قرار قانونی آزاد شد.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد چرا که در روز ۲۸ اسفند از بیمارستان به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا اعلام شد که عباس با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت صدمات وارده فوت کرده است؛ به همین دلیل با دستور مقام قضائی پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادسرای امور جنایی ارسال و در ادامه به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ناصر که پس از اطلاع از مرگ عباس از محل سکونت خود فرار کرده بود، با انجام اقدامات پلیسی در پنجمین روز فرودین ماه امسال دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

ناصر پس از انتقال به اداره دهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شب حادثه عباس با خودرو پرشیا سفید رنگ در جهت خلاف خیابان اصلی در حرکت بود که همین موضوع ترافیک شدیدی را در خیابان ایجاد کرده بود؛ علی رغم اعتراض تمامی رانندگان، وی حاضر به عقب رفتن نبود و این موضوع باعث درگیری لفظی بین ما شد؛ ناگهان عباس از خودرو پیاده شد و در حضور همسر و فرزندانم به من فحاشی کرد؛ من نیز در حالی که عصبانی شده بودم، با دو دست ضربه ای به سینه او زدم و او را هل دادم که ناگهان به زمین افتاد و از پشت سرش به آسفالت برخورد کرد؛ سپس دچار خونریزی شد و از حال رفت و توسط اورژانش به بیمارستان منتقل شد.

با توجه به اعتراف صریح متهم به نزاع و درگیری منجر به قتل، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالار

      چرا فرار کردی؟
      تو که مقصر نبودی آسفالت خیابون مقصر بوده

    • سینا یزد

      انشاءالله آزاد بشه

    • بدون نام

      مردم ایران ومخصوصا جوانان خیلی بی گذشت شدن

    • بدون نام

      بالای شصت سال عمر داشته هنوز یاد نگرفته بوده که نباید خلاف قانون عمل کنه
      خودم با همچین افرادی برخورد داشتم هم خلاف می کنن هم طلبکار میشن اینا رو فقط باید نادیده گرفت والا مثل این بنده خدا خود آدم به دردسر میفته مرد بیچاره شب عیدی گرفتار شده

    • بدون نام

      بیخود در کار مامور راهنمایی رانندگی دخالت کرده.آدم کشته باید تاوان بده مردم قاتل.احترام سن و سال پیرمرد رو رعایت نکرده.

    • خودساخته

      سلام عزیزان و دوستان خوب قبل از هر چیز خداوند به خانواده او صبر دهد و خدایش بیاموزد، اما دوستان بنده قبلا هم عرض کردم که مردم مون کلا خودپلیس، خودرای، خودسر، خودآزار، خودقاضی، خودتنبیه، صدها خود،،، هستن و احتیاجی با مشاغل کارهای اداری و غیر اداری و قضایی، انواع و اقسام شغل و مراتب را ندارند، الاماشاالله خود یک تنه همه این مراتب و کارهای ریز و درشت را خود انجام داده که در پایان به این پایان تلخ میرسیم این را هم حضور گرامی شما عرض کنم بنده اسم فامیلم خودساخته است، و الا شکرخدا از این خودسری ها را ندارم باور بفرمایید،

    • بدون نام

      کسی که قانون رو زیر پا میذاره اول خودشه که به شخصیت خودش بی احترامی می کنه و اجازه میده بهش بی احترامی بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج