۵۰۵۹۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوچتینو: تاتنهام هنوز برای قهرمانی می جنگد

سرمربی تاتنهام می گوید تیمش برای گسب قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تاتنهام می گوید تیمش برای گسب قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها تاتنهام در زمین برنلی در حالی که در نیمه نخست با تساوی بدون گل متوقف شده بود، با دو گل به برتری رسید اریک دایر و سون هیونگ مین برای تاتنهام گل زدند.

مائوریسیو پوچتینو بعد از برد تیمش رد این دیدار گفت:‌ به بازی خوب تیمم می بالم. نمایش خیلی خوبی داشتیم و به همین خاطر به تیمم افتخار می کنم. در نیمه دوم فوق العاده بودیم و به آنچه که می خواستیم رسیدیم. برد بسیار دشواری داشتیم. در زمین برنلی کسب این برد خیلی اهمیت داشت و توانستیم به این مهم دست یابیم. منتظر هستیم تا چلسی امتیاز از دست بدهد. باید خودمان را آماده کنیم که اگر چلسی امتیاز از دست داد ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم. خوشحالم که تیمم الان در این جایگاه قرار دارد. حالا باید به فکر بردن بازیهای بعد باشیم و منتظر باشیم تا چلسی امتیاز از دست بدهد.اختلاف ۱۰ امتیازی با صدر جدول خیلی زیاد بود ولی حالا که اختلاف به ۷ امتیاز رسیده است خیلی کم و خوب است.

این مربی آرژانتینی ادامه داد: ما هم‌چنین منتظر بهتر شدن شرایط هری کین هستیم. شرایط او روز به روز بهتر می‌شود و احتمالاً طی هفته‌های آینده به زمین بازگردد. برای بازیهای مهم هفته های بعد به این بازیکن نیاز خواهیم داشت و تیم پزشکی تلاش می کند تا بتواند او را به بازیهای بعدی تیم برساند. تنها چیزی که الان باید داشته باشیم ثبات است. در خیلی از بازیها امتیاز از دست دادیم که ناراحت کننده بوده ولی باید از الان تنها روی برد تمرکز کنیم. کسب چند برد پی در پی شرایط را برای ما خیلی بهتر خواهد کرد و امیدوار هستیم این اتفاق برای ما رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج