۵۰۵۹۶۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

از توهم بنیامین تا تغییر نام حامد همایون!

محسن رجب‌پور درباره روند به شهرت رسیدن حامد همایون به عنوان خواننده پاپ و تغییر نام اصلی او به لقب هنری‌اش صحبت کرد و همایون نیز درباره مسیری که از شیراز تا تهران طی کرده توضیح داد.

خبرگزاری مهر: محسن رجب‌پور درباره روند به شهرت رسیدن حامد همایون به عنوان خواننده پاپ و تغییر نام اصلی او به لقب هنری‌اش صحبت کرد و همایون نیز درباره مسیری که از شیراز تا تهران طی کرده توضیح داد.

محسن رجب پور تهیه کننده موسیقی و حامد همایون خواننده نوظهور پاپ که طی یک ساله اخیر بیشترین ساعات و اوقات را با هم سپری کرده‌اند، درباره فعالیت های یکساله خود برای موفقیت حامد همایون و روند تشکیل مجموعه استعدادهای موسیقی ایران گفتند.

در ادامه گزیده‌ای از این گفت‌وگو را می‌خوانید:

محسن رجب پور درباره نحوه فعالیت مجموعه استعدادهای موسیقی ایران و معرفی حامد همایون به موسیقی پاپ گفت: «من پس از تحقیق های بسیار به این نتیجه رسیدم که برنامه های استعدادیابی که در تلویزیون و شبکه های خارجی برگزار می شود تنها جنبه سرگرمی دارد و به هیچ وجه نمی شود اسم معرفی استعدادهای جدید را روی آن گذاشت. به همین منظور تصمیم گرفتم که مجموعه ای ایجاد کنم تا بتواند به صورت واقعی استعدادهای جدیدی را به موسیقی ایران وارد کند. حامد همایون هم توسط سامان امامی به من معرفی شد و دیدیم که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد و استعداد و توانایی لازم را هم دارد فقط راه و چاه را بلد نیست و ما در این حوزه همراهی اش کردیم.»

او همچنین درباره تغییر نام حامد محمودزاده به حامد همایون توضیح داد: «روزی که می خواستیم نام حامد را تغییر بدهیم، به خدا سوگند که می خواست گریه کند، اولا می گفت که دوست دارد به پدرش این موضوع را خبر دهد و حالا ماجرا به شکلی شده که پدرش تمایل دارد نامش را تغییر دهد. می دانید چرا؟ چون من بر این باورم بخشی از کار ما تجارت و برندسازی بر پایه استانداردهای اصولی است.»

حامد همایون هم در ادامه درباره روند شروع کار خود و رابطه اش با رجب پور گفت: «وقتی من در شیراز کار موسیقی را آغاز کردم، آدم سرشناسی بودم زیرا هم شغل دولتی خوب داشتم، هم جایگاه دانشگاهی مناسب و هم در یک آموزشگاه موسیقی شریک بودم که در آنجا درس می دادم اما اینها من را ارضا نمی کرد. من بر این باور بودم اگر قرارست موفق باشم باید حرف گوش دهم و گرنه اتفاقی برایم نمی افتد. ضمن اینکه اگر قرار بود موفقیتی در شیراز به جهت خلاقیتم و کارهایی که برای بسیاری از خوانندگان در گمنامی می ساختم، داشته باشم در همان دوران این اتفاقات می افتاد.»

او درخصوص همکاری با رجب پور، بیان کرد: «اتفاقاتی که برای ما افتاده مانند یک زنجیره است و اصلا برای ما نه تنها چیز بدی نیست بلکه آغازگر هیجاناتی است که به شدت برای آن تلاش می کنم. من از این وابستگی استقبال می کنم چون اگر قرار باشد اتفاق بدی بیفتد، این اتفاق بد به من ارتباط پیدا می کند. اولا برند حامد همایون متعلق به آقای رجب پور است و دوما اگر من حامد همایون نباشم، «چتر خیس» را کجا می توانم بخوانم؟»

رجب پور هم در پایان درباره اظهارات خوانندگانی چون بنیامین و گروه آریان که موفقیت شان را تنها وابسته به خود می دانند، گفت: «اگر آدمی بد تربیت شده باشد، درست کردنش کار بسیار سختی است. از سوی دیگر من علاقه ای ندارم با کسی که خودش یا به واسطه دیگری یا به واسطه زرنگی معروف شده باشد همکاری کنم. اگر آریان و بنیامین بهادری و تعدادی دیگر امروز بیایند و بگویند: «ما موفقیت هایمان را حاصل تجربیات محسن رجب پور نمی دانیم» حرفشان صرفا توهم است و غیر از توهم نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      واقعا جای تاسفه کسی فامیلیش که حداقل بالا١٠٠ سال رو سجل خانوادگیش بود برای پول و شهرت عوض کنه.مثل نویسنده قبل انقلاب ر اعتمادی که همه فکر میکردن رامین اعتمادی اسمش بود ولی اسم اصلیش رجبعلی بود. یاد فیلم آدم برفی افتادم برای ویزای امریکا خودشو زن درست کرد.

    • کارشناس توهم

      لطفا جناب روح ک ش شروور تحويل ندهيد !
      تغيير اسم يا فاميل از امورات خصوصى هر فرد بوده و به کسى مربوط نمي باشد.

    • بدون نام

      روح ک ش
      خدایش خودت متوجه شدی چی نوشتی
      لطفابیشترتوضیح بده
      چ همایون .چ بنیامین هیچی نیستندبازم بنیامین بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج