۵۰۶۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال ۹۶؛ طلایی اما اسیر خودزنی روی نیمکت!

استقلال نخستین گام در سال جدید را محکم برداشت.

خبرآنلاین: استقلال نخستین گام در سال جدید را محکم برداشت.

استقلال عصر شنبه اولین بازی خود را در سال جدید و در خانه خود مقابل تیم فولاد خوزستان برگزار کرد. دیداری که برای منصوریان و جوانانش بدون شک حائز اهمیت فراوانی بود زیرا آن ها که در زمستان ۹۵ با شتاب فراوان تمام ناکامی های اول فصل را تا حدود زیادی جبران کردند، نمی خواستند که در تهران ترمزشان کشیده شود و از کورس حداقل نایب قهرمانی عقب بمانند. منصوریان که به چیزی جز برد فکر نمی کرد، تیمش را با آرایش هجومی ۴-۳-۳ به میدان فرستاد.
استفاده همزمان از علی قربانی و کاوه رضایی میل تهاجمی استقلال را افزایش می داد. حضور محسن کریمی ریزنقش و سرعتی و همچنین خسرو حیدری در سمت راست زمین، توان استقلال را برای حمله از کناره ها نیز افزایش داد. همین میل به گلزنی کاری کرد که استقلال در ۱۰ دقیقه اول صاحب سه فرصت گلزنی شود و هوادارانش را با یک نمایش هجومی و شاداب به وجد آورد. در این بین نباید از بازی هوشمندانه فولاد گذشت. شاگردان نعیم سعداوی در دقایق تقریبا زیادی از بازی استقلالی ها را مجبور کردند که به آرایش تدافعی تر ۴-۲-۳-۱ تغییر شکل بدهند زیرا ضدحملات سریع آن ها با محوریت ساسان انصاری و اسماعیل شریفات بارها خط دفاعی استقلال را اذیت کرد. ضربه آزاد دیدنی بختیار رحمانی هم با شیرجه عالی حسینی و البته لطف تیر دروازه وارد چهارچوب استقلالی ها نشد.

نیمه دوم بازهم برتری از آن تیم میزبان بود تا اینکه در دقیقه ۷۰ کاوه رضایی بار دیگر در نقش پاسور ظاهر شد و محسن کریمی با فراری عالی در قلب دفاع آسیب پذیر فولاد در غیاب عبدالله کرمی، توانست تک گل بازی را به ثمر برساند. سپس نوبت به اداره بازی توسط آبی پوشان رسید. اتفاقی که با حضور فرشید باقری و جابر انصاری و البته فرشید اسماعیلی که اوایل نیمه دوم به جای حقدوست به زمین آمد به خوبی صورت گرفت تا استقلال اولین ۳امتیاز سال جدید را دشت کند و به رتبه دوم برسد.

استقلال نشان داد که دارد در همان مسیر امیدوارکننده اواخر سال قبل قدم بر می دارد. هم از حیث کیفیت نمایش و هم از حیث نتیجه گیری. اتفاقی خوشحال کننده برای هواداران استقلال که این روزها اولویتشان در لیگ برتر کسب نایب قهرمانی و شاید چیزی کمتر از یک نیم نگاه به صدر جدول و در لیگ قهرمانان آسیا هم که دور برگشتش از سه شنبه آینده برای آن ها شروع می شود، ادامه همان روند مقتدرانه دور رفت است.

البته در این میان اتفاقات حاشیه ای می تواند ترمز قطار سریع السیر استقلال که با بنزین سبز جوانان خیلی هم خوب کار می کند را بکشد. اخراج منصوریان در بازی مقابل فولاد و محرومیتش از بازی بعدی به دلیل عدم احترام به قوانین و جر و بحث هایش با داور قطعا روی ذهن جوانان استقلال تاثیر خوبی به جای نمی گذارد. دیگر اتفاق تلخ بازی امروز برای آبی ها که این برد نوروزی را به کامشان تلخ کرد, درگیری زشت نورافکن و یعقوب کریمی روی نیمکت بود که هنوز جزییات دقیق آن مشخص نیست اما تصاویر این اتفاق بد به ثبت رسیده است. قطعا نحوه ورود کادرفنی به این ماجرا و تصمیمی که در خصوص این دو بازیکن خاطی خواهند گرفت در ادامه روند حرکتی استقلال موثر خواهد بود و باید دید آیا منصوریان و همکارانش از این امتحان مهم سربلند بیرون خواهند آمد یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نيلو

      آخه اين چه تيتريه؟؟؟؟

    • بدون نام

      لطفا جو ندین...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج