جاباما
۵۰۶۰۴۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آغاز به کار سامانه سهام عدالت از فردا

سامانه سهام عدالت که از ۳۰ اسفندماه گذشته از دسترس خارج شده بود از ١٤ فروردین دوباره شروع به کار خواهد کرد و مشمولان می‌توانند حساب خود را با استفاده از این سامانه چک کنند.

خبرگزاری ایسنا: سامانه سهام عدالت که از ۳۰ اسفندماه گذشته از دسترس خارج شده بود از ١٤ فروردین دوباره شروع به کار خواهد کرد و مشمولان می‌توانند حساب خود را با استفاده از این سامانه چک کنند.

در ماه پایانی اسفند حدود ۵۰ میلیون فردی که ثبت نامشان در سهام عدالت قطعی شده بود از طریق سایت www.samanese.ir به حساب سهام عدالت خود دسترسی يافتند.

طبق اطلاعاتی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده و با توجه به مندرجاتی که در سامانه اطلاع رسانی سهام عدالت درج شده، اين سازمان از ۶۰ شرکت سرمایه پذیر بابت سود ۱۰ سال گذشته این شرکت ها به ازای هر نفر مشمول سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومان به حساب خزانه واريز كرده است.

آن طور که مسئولان سازمان خصوصی سازی اعلام كرده اند، مشمولان سهام عدالت می‌توانند این مبلغ را تا سقف یک میلیون تومان پر کنند تا در زمان آزاد سازی سهام عدالت ارزش سهامشان حدود دو برابر این مبلغ باشد.

البته برای افرادی که تمایلی به واریز مبلغ ندارند الزامی وجود ندارد که پولی پرداخت کنند و ارزش بازار سهام عدالت آن ها نیز در زمان آزاد سازی دو برابر خواهد شد.

سازمان خصوصی سازی به تازگی اعلام کرده که بیش از ۲ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت برای پرداخت اقساط خود و تملک سهام عدالت از طریق حساب های بانک ملی تا پایان اسفند ماه گذشته اعلام آمادگی کرده و پرداخت هایی انجام داده اند. البته سازمان خصوصی سازی اعلام نکرده که مجموع مبالغ واریزی دقیقا چه مقدار بوده است.

سامانه سهام عدالت از ۳۰ اسفند گذشته تا امروز به طور موقت از دسترس خارج بود و مشمولین از فردا ١٤ فروردين می توانند به حساب به روز شده خود در این سامانه دسترسی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما اصلا ثبت نام نکردیم باید کی ثبت نام کنیم فردا؟ لطفا پاسخ گو باشید ،ما شرایط اقتصادی خوبی نداریم باید چی کار کنیم ،،

    • بدون نام

      من ازطریق بسیج سپاه حدودهفت سال پیش ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نیست کار باید بکنم

    • خودساخته

      کاربر عزیز. 15/47 در خبر های سهام عدالت اوایل فروردین نوشته بود که افرادی که از ثبت نام سهام عدالت جا مانده و یا اصلا ثبت نام نکرده اند، از نیمه دوم سال یعنی از مهر ماه 1396 به بعد میتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، سرکار هم میتونی اون خبر را خودت پیدا کنی و کامل بخونی، با ارادت خودساخته

    • بدون نام

      با سلام و پوزش در اوایل فروردین سال 1396 تیتر خبر نوشته، ثبت نام مجدد سهام عدالت در نیمه دوم سال 96 (خودساخته)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج