۵۰۶۰۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ثبت بیش از ۱۲۹ میلیون تردد در ایام نوروز

وزیر راه و شهرسازی امروز (یکشنبه) همزمان با آخرین روز تعطیلات نوروز از مرکز مدیریت راه های کشور بازدید و اعلام کرد تاکنون ۱۲۹ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۶۷۲ تردد در ایام نوروز امسال ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر راه و شهرسازی امروز (یکشنبه) همزمان با آخرین روز تعطیلات نوروز از مرکز مدیریت راه های کشور بازدید و اعلام کرد تاکنون ۱۲۹ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۶۷۲ تردد در ایام نوروز امسال ثبت شده است.
عباس آخوندی در این بازدید گفت: دوربین‌های ثبت تردد در جاده‌های منتهی به تهران نشان می‌دهد نزدیک به ۴۰۰ هزار خودرو در روزهای پایانی تعطیلات به تهران بازمی‌گردند.
در این بازدید رییس مرکز مدیریت راه‌های کشور گزارشی از سفرهای نوروزی ارائه کرد وگفت: در ایام نوروز دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای تعداد ۲۷۷ هزار و ۹۸۹ مورد تخلف رانندگی را ثبت کرده‌اند که بیشترین تعداد مربوط به روز ۲۸ اسفند بوده است.
به گفته وی، بیشترین تردد در جاده‌های کشور در هفتم فروردین ماه انجام شده است.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در ایام نوروز ۵۹۲ هزار و ۱۴۶ سفر با صورت وضعیت از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای انجام شده و ۶ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۸۵۷ نفر از این طریق جا به جا شده‌اند.

سفرهای نوروزی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

*سفر حدود ۱.۵ میلیون شهروند با قطار
وزیر راه و شهرسازی همچنین امروز در بازدید از ایستگاه راه آهن تهران از جابه جایی یک و نیم میلیون مسافر توسط ناوگان ریلی در ایام نوروز امسال خبر داد و به صورت ویدئو کنفرانس در جریان عملکرد نواحی راه‌آهن خراسان، آذربایجان و اصفهان قرار گرفت.
«عباس آخوندی» در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن تهران گفت: حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار شهروند در ایام نوروز امسال توسط ناوگان ریلی جابه جا شده اند.
وی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان تمام توان خود را برای برقراری سفری ایمن برای مسافران به کار گرفتند.
وزیر راه و شهرسازی با حضور در ستاد سفرهای نوروزی شرکت راه‌آهن از طریق ویدئو کنفرانس با نواحی راه‌آهن خراسان، آذربایجان و اصفهان ارتباط برقرار کرد و جزییات ارایه خدمات ریلی در این نواحی را جویا شد.
مدیر کل ناحیه خراسان شرکت راه‌آهن در این ارتباط تصویری از جابه جایی ۷۲۰ هزار مسافر توسط ۱۶۹۲ رام قطار در ایام نوروز در مسیر مشهد مقدس خبر داد.
«محمد هادی ضیایی مهر» افزود: سیر قطارها در مسیر تهران- مشهد از ۱۱ ساعت و نیم در سال ۹۵ به ۱۰ ساعت در سال ۹۶ کاهش یافته است.
وی یادآور شد: ناوگان ریلی مسیر مشهد ۶ سال جوان‌تر شده و میانگین سن قطارها در این مسیر به ۲۴ سال رسیده است.
مدیر کل ناحیه خراسان شرکت راه‌آهن افزود: قطار گردشگری عقاب طلایی امروز از مرز سرخس وارد کشور شده و ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه امروز از مشهد به سمت طبس ادامه مسیر می‌دهد.
وی تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های ریلی در مسیر مشهد موجب کاهش تاخیرها از مبدا به میزان ۷۰ درصد و تاخیرهای ورودی به ایستگاه به میزان ۳۶ درصد کاهش شده است.

در ادامه این بازدید، مدیران کل نواحی راه‌آهن اصفهان و آذربایجان نیز گزارشی از سیر قطارها ارایه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج