۵۰۶۰۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فریبا: با بازیکن خاطی برخورد می‌کنیم

مدیر فنی تیم استقلال تهران در گفت‌وگو با کاپ از تصمیم‌گیری درباره بازیکنان خاطی در بازی روز گذشته این تیم خبر داد.

خبرآنلاین: مدیر فنی تیم استقلال تهران در گفت‌وگو با کاپ از تصمیم‌گیری درباره بازیکنان خاطی در بازی روز گذشته این تیم خبر داد.

بهتاش فریبا درباره پیروزی روز گذشته تیمش گفت: ما بعد از ۱۷،۱۸ روز بازی می کردیم و طبیعی بود مثل قبل نباشیم اما بازی خوبی را انجام دادیم. در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی ۳ موقعیت خوب داشتیم. آنها در ادامه آرام آرام خودشان را پیدا کردند اما در کل خطر آنچنانی روی دروازه ما نداشتند. فقط یک ضربه کاشته بود که بختیار رحمانی به زیبایی زد و دروازه بان ما بهتر از او عمل کرد و توپ را دفع کرد.

او درباره خوش و بش ابتدایی بازی بختیار رحمانی با مربیان استقلال گفت: حرف خاصی بین ما رد و بدل نشد و بختیار مثل یک بازیکن بزرگ آمد و صورت علیرضا و من را بوسید و ما هم برایش آرزوی موفقیت کردیم. به نظر من در بازی روز گذشته بهترین بازیکن تیم فولاد همین بختیار بود.

فریبا درباره رسیدن استقلال به جایگاه دوم جدول بالاتر از تراکتورسازی بیان داشت: ما کاری به تراکتورسازی نداریم اما هدف مان این بود که بالای سر رقبایمان قرار بگیریم. البته الان با تفاضل گل دوم هستیم اما مطمئن باشید که ۵ بازی بعدی را برای بردن می رویم و نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم.

مدیرفنی استقلال درباره درگیری نورافکن و کریمی روی نیمکت گفت: بعد از اخراج سرمربی مان تمرکز ما کاملا روی بازی بود و خود من دقیقا ندیدم دلیل اصلی چه بود. بعد از بازی هم موضوع جمع و جور شد اما مطمئن باشید ما فیلم را تماشا می کنیم و با بازیکن خاطی برخورد خواهیم کرد. این کارها مورد تائید ما نیست و تصمیم خود را بعد از بررسی های لازم خواهیم گرفت.

فریبا در پایان درباره صحنه اخراج منصوریان گفت: من بعد از آن صحنه با داور چهارم هم حرف زدم. بنده قوانین را نمی دانم اما فکر می کنم برای اولین بار بود چنین چیزی را می دیدم. به هر حال داوران ما باید قبل از تصمیم گیری به سوابق و شان مربی هم نگاه کنند. منصوریان مربی ای نیست که به داور بی احترامی کند و همواره حرمت ها را حفظ کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاطف ظفرمند

      خیلی عالی بود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج