۵۰۶۰۸۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

پدرام کریمی از «بوی عیدی» گفت

مجری برنامه بوی عیدی با تاکید بر این مساله که علاقه مند به سبک اجراهای تازه است، عنوان کرد: از ابتدای تصویب برنامه بوی عیدی برای ایام نوروز قرار شد هم ساختار متفاوت باشد و هم اینکه سبک اجرا از حالت کلاسیک خارج شود.

خبرگزاری تسنیم: پدرام کریمی، مجری بوی عیدی درباره این برنامه که ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک پخش می شود گفت: دغدغه اصلی من در اجرا مردم است و دوست دارم آنها از سبک اجرای من راضی باشند. بنابراین همیشه مخاطب برایم اولویت داشته و برایم قابل احترام هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اجرای برنامه بوی عیدی یک تجربه جدید برایم رقم خورد، تجربه ای که برایم بسیار ارزشمند بود. از احسان ارغوانی، تهیه کننده ممنون هستم این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بتوانم از اجرای کلاسیک فاصله بگیرم.
پدرام کریمی از «بوی عیدی» گفت
این مجری اشاره کرد: از ابتدا که طرح برنامه تصویب شد قرار شد هم ساختار برای مردم تازه باشد و هم اینکه اجرا متفاوت باشد. چند قسمت از برنامه را با خانم لواسانی اجرا کردم و در ادامه با خانم امینی فر ادامه دادیم.
کریمی تصریح کرد: من همیشه تنها اجرا کرده بودم و این اولین بار بود که اجرای دو نفره را تجربه می کردم که برایم خیلی جالب بود.
وی با اشاره به بازتاب های خوب مردمی گفت: خوشبختانه مردم احساس رضایت از برنامه داشتند و با حضور گسترده برای رای دادن به مهمانان برنامه، رضایت خودشان را از برنامه اعلام کردند.

وی عنوان کرد: حتی کار به فضای مجازی هم کشید و در فضای مجازی هنرمندان با قرار دادن پست های متنوع از مردم می خواستند به دوستانشان که به عنوان مهمان برنامه حضور داشتند، رای بدهند. این اتفاق خوبی بود.
این مجری تاکید کرد: در مجموع در برنامه بوی عیدی اتفاقات خوبی افتاد و حضور یک مهمان خانم در کنار یک مهمان آقا و رقابت کردن با یکدیگر به هیجان برنامه اضافه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج