۵۰۶۱۷۱
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

انفعال برانکو در بحران خود ساخته پرسپولیس

بازی با استقلال خوزستان که با برتری شکننده یک بر صفر پرسپولیس در تهران به پایان رسید، یکی از خبرنگاران در مورد بازی تقریبا ضعیف پرسپولیس و نبود رامین رضاییان سوال کرد که برانکو که گویی منتظر چنین سوالی بود بلافاصله پاسخ داد ؛ دیدید که بدون رامین هم ما می توانیم ببریم.

شفقنا ورزشی: بازی با استقلال خوزستان که با برتری شکننده یک بر صفر پرسپولیس در تهران به پایان رسید، یکی از خبرنگاران در مورد بازی تقریبا ضعیف پرسپولیس و نبود رامین رضاییان سوال کرد که برانکو که گویی منتظر چنین سوالی بود بلافاصله پاسخ داد ؛ دیدید که بدون رامین هم ما می توانیم ببریم. فاصله قرمزها با تیم دوم جدول ۱۰ امتیاز بود و با توجه به برد پرسپولیس کمتر کسی توان انتقاد از برانکو را داشت. اما واقعیت قابل کتمان نبود. در نوع بازی و تاکتیکی که خود برانکو برای پرسپولیس در دو سال اخیر تعین کرده است، حملات از کناره های زمین و ارسال های دقیق(نه سانترهای بی جهت) تاثیربسزایی دارد. اما در بین بازیکنان جذب شده برای هر دو جناح، تنها رامین رضاییان است که قادر است در هنگام دفاع حریف اتوبوسی رقبا، سانترها و نفوذهای موثری را داشته باشد. در جناح راست ماهینی و محرمی حتی یک چهارم رامین هم قادر به سازندگی گل نبودند و در جناح چپ هم با مدافع کردن انصاری، عملا بازیکنی وجود ندارد که در طول نود دقیقه قادر به یک نفوذ ساده و سانتر باشد چه رسد به تکرار ده باره این تاکتیک.

شاید در آزادی با توجه به فشار هواداران و زمین صاف بشود با تاکتیک های دیگری دروازه رقبا را تهدید کرد اما وقتی گذر پرسپولیس به جایی مثل تختی آبادان می افتاد آن وقت بغیر از سانتر و ضربات ایستگاهی، سخت است با تاکتیک دیگر موفق شد.

برانکو بهتر از هر فرد دیگری اینها را می دانست اما حالا که تصور می کند کارش برای قهرمانی تمام شده است، عوض نیمکت نشین کردن رضاییان که اعتراض هواداران را در پی داشت او را اخراج کرده تا فشاری را تحمل نکند. اما نتیجه اش می شود دو باخت متوالی در باه زمانی تقریبا ۲۰ روزه. در ابتدا به الریان قطر در دوحه و سپس به نفت در حال سقوط در آبادان.
با توجه به زمین نامساعد آبادان، تیم های دیگر با استفاده از ضربات ایستگاهی پا به این زمین گذاشتند و از قضا بیشتر شکست های نفت هم در خانه رقم خورده است. اما برانکو با تکرار یک اشتباه به آبادان رفت و انتظار داشت زوج فانتزی مسلمان و سروش برای او کار را در بیاورند. اما در این زمین شانس هم تاثیر بسزایی دارد. نفت تنها با یک حمله و یک اشتباه بزرگ از سوی (احتمالا احمدزاده) صاحب یک سانتر شد و گل پیروزی بخش. یعنی تنها با یک حمله توانست کار را در بیاورد.

اما پرسپولیس در نیمه دوم نتوانست از طریقی که راهش بود ، دروازه نفت را تهدید کند.با توجه به دفاع چند لایه نفت و کیفیت نا مناسب تختی آبادان، مشخص بود از میانه میدان و پاس کاری های متوالی نمی شود موفق بود. جناح چپ با بودن ربیع خواه عملا ناکار آمد و در جناح راست هم حسین ماهینی تنها چند سانتر نصفه و نیمه داشت.

برانکو می داند دلیل باخت تیمش چه بود اما آدرس اشتباهی از بازی پر فشار بیست روز قبل در دوحه می دهد. او از خالی شدن تیمش در یک هفته به پایان سال قبل می گوید در صورتی که بازی بعدی آنها ۱۲ روز بعد از سال جدید بود. هم از لحاظ فیزیکی هم روحی، او به اندازه سه بازی فرصت داشت تیمش را ریکاوری کند. اینکه بعضی از ملی پوش ها مثل طارمی و امیری خسته بودند شاید حرف درستی باشد اما مشکل اصلی پرسپولیس جای دیگری بود.
شاید بهتر بود برانکو در ابتدا قهرمانی اش در لیگ شانزدهم را مسجل کند بعد برای تسویه با رامین رضاییان (عدم پاسخ دهی تلفن های قبل از فصل) همه تیم را علیه او بشوراند و سپس اخراجش کند.

پرسپولیس سال قبل را به بدترین شکل ممکن به پایان رساند و سال جدید را هم به دلهره آورترین شکل موجود آغاز کرد.

پرسپولیس در لیگ هفتم به شکل تاریخی و رویایی موفق شد برای آخرین بازی قهرمان لیگ برتر شود و حالا اگر بخواهد با همین فرمان لج بازی پیش برود آن وقت شاید ناباورانه فاصله صدر با بقیه از بین برود و هواداران پرسپولیس، کابوس وارتری پایان تاریخ را تجربه کنند. دو باخت متوالی ،زنگ خطر را به صدا در آورده است.شاید وقت آن رسیده که مدیریت پرسپولیس، بحران خودساخته را مدیریت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      منم موافقم با این نظرات.اقای برانکو بیش از حد لجبازه..میترسم اخرش جام را هم از دست بدهیم.اقای برانکو در تعویض هاش هم خیلی اشتباه می کنه .فقط این سوال برام بی جواب مونده که چرا در بازی با نفت ابادان محرمی رو نیمکت نشسته

    • بدون نام

      واقعیت همینه ..بایدپذیرفت

    • بدون نام

      کل این متن رو نوشتی که بگی نبود رضاییان باعث باخت بوده،منم میگم رامین بازیکن خوبی هست ولی چیزای دیگه ای هم هست که برانکو خودش بهتر میتونه تو این زمینه تصمیم بگیره،پس خواهشا نگید تسویه حساب شخصی.

    • بدون نام

      نه بابا علیپورمیتونه فوق العاده اس..بابا وقتی علیپوربرگشت اینم برگردونید..همه میدونن که واسه پرسپولیس یه وزنه اس ..رامین برگرده جشن قهرمانی زیباترو دلنشین ترهم خواهدشد..اون بنده خدا هم تمام تلاش خودشو واسه تیم انجام داده پس باید برگرده و جامو بالا ببره..

    • بدون نام

      ,تحلیل کاملا درستیه.ما به رامین نیاز داریم.همین حالا که احتمال مصدومیت احمدزاده هست و سه روز دیگه هم بازی داریم رامین خیلی بدرد میخوره.تو آسیا هم اوضاع خیلی جالب نیست.برانکو باید لجبازی رو کنار بذاره.هوادارا تو بازی با پیکان باید اینو به برانکو بفهمونن.

    • بدون نام

      اینطور که تو نوشتی من ترسیدم نکنه سقوط کنیم به دسته یک واقعا نویسنده این متن قهار است اصلا کاری به پرسپولیس نداریم ولی این متن نوشتنش کار هر کسی نیست یعنی بدهی دست یک استقلالی بگویی بنویس اینطوری ما پرسپولیسها را تحت تاثیر نمی گذاشت تبریک می گویم به نویسنده .بابا ما رانترسان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج