۵۰۶۱۸۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترافیک در جاده های قم سنگین است

جانشین رئیس پلیس راه استان قم گفت: وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی این استان، سنگین و نیمه سنگین و تحت کنترل عوامل پلیس است.

خبرگزای ایرنا: جانشین رئیس پلیس راه استان قم گفت: وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی این استان، سنگین و نیمه سنگین و تحت کنترل عوامل پلیس است.

سرهنگ مختار پناهی، یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به اینکه در آخرین ساعات تعطیلات نوروزی ۹۶ قرار داریم و مردم قم در روز سیزدهم فرورین ماه(روز طبیعت) به مناطق خوش آب و هوای استان سفر کرده اند، بار ترافیکی در محورهای ورودی به شهر قم سنگین است.

وی افزود: ترافیک در تمامی محورهای ورودی به شهر قم، جاده قدیم قم - تهران، محور کهک - قم ، سلفچگان قم و نیزار - قم سنگین گزارش شده است.

پناهی ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه های قم - تهران و بالعکس و قم - کاشان و بالعکس، نیمه سنگین و روان است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود ترافیک در محورهای استان قم از جمله آزادراه های قم - تهران و قم - کاشان و محورهای قم - سلفچگان و جاده قدیم قم - کاشان فردا(دوشنبه) سنگین باشد.

پناهی با بیان این که عوامل پلیس راه قم با همه توان و استفاده از ظرفیت های خود در جاده های استان برای کنترل ترافیک حضور دارند، از رانندگان خواست با توجه به بارش باران و لغزنده بودن جاده ها، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب خودداری کرده و با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، ادامه مسیر دهند.

وی همچنین با اشاره به این که تصادف های فوتی، جرحی و خسارتی در محورهای مواصلاتی قم در ایام نوروز امسال نسبت به نوروز 95، کاهش داشته است گفت: عمده دلایل تصادف ها در ایام نوروز 96، عدم توجه به جلو و واژگونی خودروها بوده است.

استان قم دارای هشت راه اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم - تهران به طول ۱۳۰کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.
قم در شاهراه ارتباطی 17 استان کشور قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج