۵۰۶۲۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ایرانی:

۱۴۰۰ روز هم گذشت مشکل اقتصاد حل نشد

جمشید ایرانی با انتقاد از شعارهای اقتصادی دولت خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ۱۰۰ روز که نه، هزار و ۴۰۰ روز گذشت و مسئله اقتصادی حل نشد. چه کسی قرار است ۷۰ درصد از آرای عمومی را متقاعد کند؟

خبرگزاری فارس: جمشید ایرانی رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار درمورد کاندیدای پوششی روحانی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما اصلاً برای آقای روحانی کاندیدای پوششی قبول نداریم که بخواهیم این مسئله را مطرح کنیم.

وی افزود: ما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای در سایه نه، بلکه کاندیدای افتابی به صحنه خواهیم آورد که تا آخرین لحظه برای جلب آرای عمومی رقابت کند.

رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه شرایط رقابت در انتخابات سال ۹۶ نامتقارن است، گفت: در فضای نامتقارن باید نامتقارن بازی کرد.

ایرانی با بیان اینکه فقط ۳۰ درصد از ارای عمومی متعلق به جریانات سیاسی است، گفت: ۷۰ درصد از آرای عمومی بر اساس عملکردها به صندوق‌های رأی سرازیر می‌شود. ما با توجه به برخی وعده‌های عملی نشده آقای روحانی چگونه می‌خواهیم این ۷۰ درصد را به سمت سبدهای رأی خود هدایت کنیم.

وی با انتقاد از شعارهای اقتصادی دولت خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ۱۰۰ روز که نه، هزار و ۴۰۰ روز گذشت و مسئله اقتصادی حل نشد. چه کسی قرار است ۷۰ درصد از آرای عمومی را متقاعد کند؟

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان مجدداً تأکید کرد: ما در مقابل روحانی در سال ۹۶ قائل به کاندیدای در سایه نیستیم، بلکه اصلاح‌طلبان باید کاندیدای اصلی داشته باشند.

ایرانی خطاب به برخی از احزاب جبهه اصلاحات گفت: تا کی می‌خواهید مسیر رادیکالی خود را دنبال کنید و اصلاح‌طلبان را به دره‌های سقوط بکشانید. شما امروز حول خرد و تصمیم‌گیری فردی در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گرد آمده‌اید که تا دیروز عارف را اصلاح‌طلب بدلی می‌دانستید.

وی ادامه داد: آقایان می‌فرمایند مراقب باشیم که اشتباهات سال ۸۴ و ۸۸ تکرار نشود، عامل اصلی تندروی‌ها و اشتباهات انتخابات گذشته همین اصلاح‌طلبان رادیکال بودند. ما را به خیر شما امید نیست، لطفاً شر نرسانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وضعیت اقتصاد بدترم شده...

    • بدون نام

      نتیجه 8 سال رو دیدیم ،چطور مشکل اقتصاد رو حل کردید

    • 123

      در دولت روحانی وضعیت اقتصادی نه تنها خوب نمیشه، بلکه روز به روز بد و بدتر میشود،گذشت زمان همه چیز رو ثابت میکند.

    • کارشناس اقتصاد

      بيچاره ها اگه 10000روزم بگذره مشکلات اقتصادى کشور ما حل نخواهد شد بدليل اينکه مشکلات اقتصادى کشور ما ريشه در مناقشات سياسى و منطقه اى داره وتا اونا حل نشه و بدرستى با جامعه جهانى تعامل نداشته باشيم وضعيت همينه که ميبينيد !

    • بدون نام

      خواجه حافظ هم می دونه ‌مشکل اقتصادی چراحل شدنی نیست،تامسائل سیاسی داخلی وخارجی حل نشود،رانت خوارها،دزدان بیت المال،اختلاسگران،نجومی بگیران،زیاده خواهان و.....کنارنروند مشکل پابجاست.از این رئیس جمهوریاکس دیگرهم کاربرنمی آید...

    • بدون نام

      یه نفر مثل مرحوم رفسنجانی میشد رییس جمهور یقینا وضعیت اقتصادی آلان خیلی بهتر بود

    • بدون نام

      ما تا مشگلاتمان را با دنیا حل نکنیم مشگلات اقتصادی حل نخواهد شد خودمان را گول نزنیم

    • اسحاق خمر

      سلام شب بخیر وعیدتان مبارک برادر عزیز خرابییک زلزله 5 ثانیه ای چند سال طول میکشد تا آباد شود 8 سال خرابی با 1400 روز آباد میشود که میگوئید آیا اقتصاد میدانی وچنین میگویید خانه خود را که میخواهی تغییر اساسی بدی چند روز طول میکشد حال اینکه صندوق ارزی خالی و 150 هزار ملیارد بدهی بانکی چطور باید حل شود بیا ییم صادقانه برای ملت وکشورمان کار کنیم کنیم وصادقانه به رهبر معظم گزارش گردش کار بدهیم با رقم وارقام در آمدی و مخارج هر سه ماهه یکبار در طول ریاستی که داریم بیائیم به سوگندی که خوردیم عمل کنیم وهمدیگر را بی دلیل متهم وخراب نکنیم وهمانطور که بنیانگزار کبیر انقلاب امام خمینی ره در وصیتنامه خویش فرمودند از حزب گرای بپرهیزید که این حزبیهای اضافی کشور را به سمت پرتگاه میبرد دو حزب در کشور کفایت میکند وگرنه بعضی از حزبها خدای ناکرده بعلت نداشتن قدرت دست به دامان دشمن میشود انگاست که ملت وکشورمان آسیب میبیند زیرا از اعتماد سوء استاده میکند برای رسیدن به قدرت که از فراموش کردن خط امام ورهبری است

    • بدون نام

      همینکه دکتر روحانی جلوی تورم افسار گسیخته و افتضاحات سیاسی و اقتصادی دولت قبل رو گرفت ممنونیم انشاالله نتیجه زحمات این دوره رو در دوره دوم ببینیم با روحانی هستیم تا 1400

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      درود بر دولت روحانی

    • بدون نام

      مشکلات اقتصادی ۴۰ساله, خم رنگرزی نیست که,حداقل ۱۰سال طول میکشه, مثلا برنج کیسه ۱۱هزار شد ۶۰هزار تومان,از ترس اینکه گرانتر نشه انبار میکردید تو خونه,الان چقدره ؟

    • سالار

      تا وقتی که برخورد قاطعی با اختلاسگران و رانت خواران و فسادهای اداری و....صورت نگیره و دست چپاولگران بیت المال باز هست اقتصادمملکت هم وضعیتش همینه و بهبودی نداره

    • بدون نام

      اقتصاد ههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج