۵۰۶۲۷۴
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد از گفته‌های عامه‌پسندانه مدیر پرسپولیس

مدیر باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب به بهانه شکست تیمش در بازی با نفت آبادان کلا عدالت و در لیگ را زیر سئوال برده است.

خبرآنلاین: علی اکبر طاهری مصاحبه کرده است و گفته نمی خواهند بگذارند پرسپولیس قهرمان شود. او گفته قول قهرمانی نمی دهد. ماجرا هم بخشش طرفداران نفت آبادان است. شاید این اقدام کمیته استیناف شوکی به پرسپولیس بود اما در حقیقت حکم محرومیت هر تیمی از تماشاگرانش یکی از بدترین احکام انضباطی است که از سوی هر نهادی می تواند صادر شود. مثل ای اف سی که کاملا مشخص است برای لطمه زدن به فوتبال ایران چنین حکمی را برای استقلال صادر کرده، درحالی که جریمه چنین رفتارهایی که در سایر کشورها هم اتفاق افتاده بود، تا قبل از این جریمه های نقدی بوده است.

آنچه اما در حرف های مدیر پرسپولیس نادیده گرفته شده، این است که تیمش در مدت های اخیر آن آمادگی همیشگی را ندارد. این حاشیه های خودخواسته ای که در تیم شان ایجاد می شود. این روند عجیب خوردن پرسپولیس به مشکل مالی برای تیمی که باید بالای ۳۰ میلیارد تومان درآمدزایی در ماه های قبل داشته باشد. تیمی که خودشان گفته بودند فقط ۱۸ میلیارد تومان هزینه داشته اند.

جوی که طاهری برای تحریک و فشار به فدراسیون تاج راه انداخته، تاکتیکی است که قبلا هم از سوی مدیرانی مثل او بارها رخ داده است. زمان حضور محمود گودرزی که حامی بزرگش بود، او پیشتر تهدیدهای بزرگتری هم کرده بود. در دعواهای رخ داده میان تیم ملی و پرسپولیس، هم او و هم باشگاهش خوب توانستند صف هواداران‌شان را روبروی تیم ملی قرار دهند.

این نوع مدیریت هیجانی و استفاده پوپولیستی از ابزار رسانه ای برای تیمی که بعد از ده سال می خواهد با اقتدار قهرمانی را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد، شاید باعث هراس فدراسیون نشینانی شود که تجربه نشان داده از این صف کشی ها هراس دارند اما آنچه در نهایت برای خود طاهری باقی می ماند، کم کردن از هیجان و ارزش افتخاری است که تیم او باید با شایستگی بروز داده توسط جوانانش، در دو سال گذشته، در این ۵ هفته پایانی رقم بزند را کم می کند.

جالب است که در بسیاری از سایت هایی که گفته های طاهری را منتشر کرده اند، مثل خبرآنلاین، از سوی کاربران انتقادهای زیادی به این گفته ها و این ادبیات به کار گرفته، شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      چرا شما از توهین اون فرساد تیتاپ انتقاد نمیکنید براتون متاسفم

    • بدون نام

      تیمش در مدت های اخیر آن آمادگی همیشگی را ندارد!!!!!

      نویسنده اس دق لالی
      برو یه بار دیگه خوب فکراتو کن

    • امیر

      این مدل انتقادهام نمونه‌ی پاک کردن صورت مسئله‌س!!
      اگه با این مسئله برخورد بشه چرا و چگونه یه روز تعطیل یه حکم تلفنی تعلیق میشه و .... و....
      خب اونوقت دلیلی نداره اقای طاهری هم بخاد بیانیه صادر کنه، والا هرکی جای طاهری هم باشه اینگونه دست به قلم میشه که جلوی اتفاقات اینده رو اقلن بگیره و اعلام کنه ما حواسمون هست!!
      اگه نه تیمی که کلی اختلاف داره ترسی نداره و همیشه هم همین بوده بعد از تعطیلات تیم پرسپولیس بازی اولشو خوب بازی نکرده و طبیعی هم بود...
      امیدوارم توی این مملکت مسئولانش عقلانی حکم بدن و با شرافت پای حکماشونم وایسن، اگه قرار بود بخششی باشه باید قبلش اعلام میکردن نه اینکه روز بازی که میدونن کاملن جو روانی علیه پرسپولیس میشه

    • بدون نام

      طاهری کاملا درست گفته نویسنده کیسه کش از چی داری میسوزی .

    • علی

      مگه دروغ گفته
      چطور برای صادر شدن رای برخی تیمها که داور رو کتک میزنن هفته ها وقت لازمه و بعد هم ماست مالی میشه میره ولی رای آبادان در عرض چند ساعت تو ایام تعطیل براحتی شکسته میشه چطور کل مربیان و بازیکنان یه تیم از دستهای پشت پرده برای قهرمانی پرسپولیس و بارها جلو دوربینهای تلوزیونی حرف از لجن در فدراسیون میزنن و آب از آب تکون نمیخوره ولی حالا همه علیه طاهری انتقاد میکنند ، چطور بازیکن حریف پرسپولیس تو یه بازی علیرغم گرفتن دو کارت زرد اخراج نمیشه و کلی پنالتی پرسپولیس رو نمیگیرن و براحتی فراموش میشه ولی اگه یه اوت دستی اشتباه به نفع پرسپولیس اعلام بشه تا ماهها دنبال میشه و هزاران مسادل دیگه که وقت برای گفتنش زیاد میخاد

      کاش حداقل کمی وجدان داشتیم و واقعیت را میگفتیم

    • بدون نام

      عملکرد طاهری ضعیف است ولی گفته های او درباره فدراسیون صحیح و اصولی است و چرت نوشته ای

    • بدون نام

      با صحبت های علی کاملا موافقم

    • بدون نام

      لنگی ها دست پیش گرفتن پس نیفتن.یه فصل کامل همه دست به دست هم دادن تا تیم لنگی بعد 9سال قهرمان کنن.اون موقع فدرسیون بد نبود.حالا شده ضد لنگی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج