۵۰۶۲۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: ارزش این پیروزی دو چندان است

بارسلونا پس از وقفه ای که به دلیل بازی های ملی در رقابت های باشگاهی افتاده بود مقابل گرانادا به برتری ۴-۱ دست یافت.

وبسایت نود: بارسا موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل گرانادا به برتری دست یابد تا همچنان در تعقیب رئال مادرید باشد، بارسا در نیمه نخست ابتدا توسط سوارز به گل رسید اما گلی که گرانادا در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند همه چیز را به تساوی کشاند، اما گل های آلکاسر، نیمار و گل به خودی بازیکنان حریف باعث شد تا این تیم به برتری ۴-۱ مقابل گرانادای نوزدهم جدولی دست یابد. لوییز انریکه پس از این دیدار ضمن اشاره به این موضوع که ارزش این پیروزی با توجه به اینکه پس از وقفه بازی های ملی به دست آمده است دو چندان می شود در کنفرانس خبری گفت:

نتیجه این دیدار عادلانه بود، خیلی خوب بازی را آغاز کردیم و موقعیت های مسلّم گلزنی داشتیم و می توانستیم خیلی زود نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهیم. از تلاش بازیکنانم در فاز دفاعی و در فاز هجومی بسیار خوشحالم. ۳ امتیاز بسیار مهم را کسب کردیم، این دیدار می توانست بسیار پیچیده دنبال شود اما عملکرد خوبی که داشتیم مانع از این اتفاق شد.

رافینیا در این دیدار به دلیل مصدومیت در نیمه نخست جای خودش را به آلکاسر داد، لوچو در خصوص این بازیکن مصدوم افزود:

باید جای خالی او را پر کنیم و برای این مسئله بازیکنان خوبی داریم. باید منتظر تست های بیشتری باشیم تا مدت مصدومیت او را مشخص کند با این وجود به نظر می رسد مصدومیت او باعث شود تا چند هفته دور از میادین باشد.

نیمار در این دیدار موفق شد یکصدمین گل خود با لباس بارسلونا را به ثمر برساند، لوچو در ادامه در خصوص این بازیکن برزیلی افزود:

آمار و ارقامی که نیمار از خود به جا گذاشته است به خوبی همه چیز را توضیح می دهد. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. به خدمت گرفتن او یک پیروزی و موفقیت بزرگ برای بارسلونا بوده است و خود نیمار نیز در بارسلونا موفق شده است پیشرفت خوبی داشته باشد. امیدوارم او برای سال های طولانی در بارسلونا حضور داشته باشد و ۹۰۰ بار دیگر برای بارسا گلزنی کند.

وی همچنین در خصوص تغییر تاکتیکی که پس از خروج رافینیا در ترکیب بارسلونا ایجاد کرد افزود:

همه مربیان با توجه به فشردگی مسابقات فصل باید از بازیکنان مختلفی در ترکیب خود استفاده کنند. اگر از یک هافبک در پست وینگر استفاده کنید می توانید بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید اما اگر از بازیکن تمام کننده ای همانند آلکاسر در این پست استفاده کنید مزایای دیگری خواهید داشت.

آلکاسر که ابتدای فصل به ترکیب بارسلونا اضافه شده است در این دیدار عملکرد خوبی داشت و موفق شد یک گل و یک پاس گل را به نام خودش ثبت کند. لوچو در خصوص او افزود:

آلکاسر در این دیدار این فرصت را داشت تا نشان دهد بازیکن بزرگی است، از توانایی های او اطلاع داشتیم و می دانستیم که می تواند کمک بزرگی به تیم انجام دهد. از عملکرد او در این دیدار رضایت کامل دارم و بخاطر گلی که به ثمر رساند، برای عملکرد مثبتش و برای خاطر همه کمک هایی که به تیم کرد خیلی خوشحالم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج