جاباما
۵۰۶۲۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نیمار: صدمین گلم را به هم تیمی هایم تقدیم می کنم

نیمار در دیداری که بارسلونا با حساب ۴-۱ مقابل گرانادا به پیروزی رسید موفق شد یکصدمین گل خود را برای بارسلونا به ثمر برساند.

وبسایت نود: گلی که نیمار در دقایق تلف شده نیمه دوم دیدار بارسلونا و گرانادا به ثمر رساند او را بعد از اوارستو و ریوالدو به سومین برزیلی تاریخ بارسلونا بدل کرد که با لباس این تیم بیش از صد بار به گل رسیده است. او که سال ۲۰۱۳ از سانتوس به بارسلونا پیوست تا به حال ۱۷۷ بار برای بارسلونا به میدان رفته است و به یکی از بازیکنان کلیدی کاتالان ها بدل شده است. او در مصاحبه ای که با تلویزیون بارسلونا داشت در خصوص این گل گفت:

از اینکه موفق شده ام ۱۰۰ بار برای بارسلونا گلزنی کنم خوشحالم. این گل را به هم تیمی هایم تقدیم می کنم که تا به حال کمک های زیادی به من کرده اند. از اینکه در این دیدار گلزنی کردم خوشحالم اما بیش از آن بخاطر پیروزی در این دیدار خوشحالم. در بارسلونا به قهرمانی های زیادی رسیده ام و همه این قهرمانی ها برایم ارزشمند هستند اما اولین قهرمانی ام با بارسا که در سوپر کاپ اسپانیا به دست آمد برایم خاطره انگیز تر از سایر قهرمانی ها است.

نیمار در دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی مقابل اروگوئه و پاراگوئه گلزنی کرد و در فصل جاری در تمامی مسابقاتی که برای بارسلونا به میدان رفته است موفق شده است ۱۵ بار گلزنی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج