جاباما
۵۰۶۲۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خاکزاد: داور کمر ماشین‌سازی را شکست

سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به شدت از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل پیکان انتقاد و بر این نکته تأکید کرد که او کمر تیمش را شکسته است.

خبرگزاری تسنیم: علی‌ خاکزاد درباره شکست ماشین‌سازی مقابل پیکان و اعتراض سبزپوشان تبریزی به عملکرد پیام حیدری، داور این دیدار اظهار داشت: دیگر نمی‌دانم باید از دست این داوری‌ها به کجا پناه ببریم. منشا، مهاجم تیم پیکان دو سه متر در آفساید بود، اما آقای داور گلی را که این بازیکن زد، صحیح اعلام کرد. با این اوصاف من دیگر چه بگویم؟!

سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی افزود: به جز داور، همه دیدند که گل اول پیکان آفساید بود. بعد از بازی هم ناظر داوری و چند نفر دیگر نزد ما آمدند و به اشتباه داور در گل نخست تیم پیکان اعتراف کردند. داور در دقایق نخست با یک تصمیم اشتباه، کمر تیم ما را شکست و شیرازه تیم ما را از هم پاشید. بعد از این اتفاقات، او مدام تلاش می‌کرد که برای ماشین‌سازی جبران کند. این کارها چه معنایی دارد؟!

خاکزاد خاطرنشان کرد: انصافاً بازیکنان ما مقابل پیکان خوب بازی کردند، اما آنها هم وقتی این اتفاقات را می‌بینند، دلسرد می‌شوند. به هر حال وقتی یک نفر می‌بیند تلاش‌هایش به جایی نمی‌رسد، دلسرد می‌شود. علاوه بر این، ما مقابل پیکان خیلی از بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و فقط با ۱۶ بازیکن به تهران رفته بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج