۵۰۶۳۲۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

۱۱۰ هزار ایرانی در نوروز به عتبات سفر کردند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه استقبال بسیار مناسبی از سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز امسال انجام گرفت، گفت: نزدیک به ۱۱۰ هزار زائر ایرانی در ایام نوروز ۹۶ به عتبات عالیات سفر کرده‌اند و این اعزام‌ها تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم: محسن نظافتی درباره اعزامهای نوروز ۹۶ به عتبات عالیات و آخرین برنامه‌های اجرا شده اظهار کرد: مراحل نام‌نویسی و قرعه‌کشی برای سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز امسال به‌طور مناسب و با استقبال علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انجام گرفت و سرانجام مقرر شد ۱۲۰ هزار نفر ایرانی در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۹۵ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ در قالب سفرهای ویژه نوروزی به عتبات عالیات در عراق سفر کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از سفرهای عتبات عالیات در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، افزود: حتی در ایام نوروز امسال شاهد رشد ۲. ۵ برابری اعزام‌ها نسبت به ماههای قبل بوده‌ایم.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تا قبل از ایام نوروز حدود ۶۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام می‌شدند، اما در این ایام روزانه نزدیک به ۱۵۰ کاروان، زائران را به عتبات عالیات اعزام کرده‌اند.

نظافتی ادامه داد: در طول ایام نوروز روزانه حدود ۶ هزار نفر از زائران ثبت‌نام شده به عتبات عالیات اعزام شده‌اند و این نقل و انتقال زائران نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچگونه مشکلی در اعزام نوروزی زائران عتبات عالیات به کاظمین و سامرا وجود نداشت و این مهم برای کاروان‌ها و زائران درخواست‌کننده به اجرا در آمد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در عتبات نوروزی از تمامی ظرفیت خود بهره گرفته‌ایم، گفت: خوشبختانه توانستیم از تمامی امکانات برای رضایت مسافران استفاده کنیم و مشکلی ایجاد نشد.

نظافتی با اشاره به لحظه تحویل سال ۹۶ در عتبات عالیات خاطرنشان کرد: مراسم معنوی لحظه تحویل سال به‌طور مناسبی در صحنهای ائمه معصومین در عتبات عالیات، بین الحرمین، نجف، کاظمین و سامرا با حضور خیل عظیم زائران ایرانی برگزار شد.

به گفته وی، اکثریت زائران در زمان لحظه تحویل سال ۹۶ در کربلای معلی حضور داشتند و همراهی تولیتهای آستانهای مقدسه نیز بسیار قابل قبول بود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره افزایش قیمتهای سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز اظهار کرد: افزایش قیمت خاصی انجام نگرفت و تن‌ها افزایش قیمتهایی که در داخل کشور شامل خدمات عمومی همچون هواپیمایی یا حمل و نقل جاده‌ای بود، اعمال شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي تاجريان

      طبق كفته سفير عراق از يكماه قبل 300 هزار ايراني گذرنامه دار درایران ویزای عراق گرفته اند.چرا دروغ میگویند ۱۲۰۰۰۰ ایرانی بعراق سفر کرده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج