جاباما
۵۰۶۳۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاریخ اکران فیلم جدید پل توماس اندرسون

بدون شک، پل توماس اندرسون یکی از کارگردانان به‌نام و صاحب سبک قرن معاصر است.در جریان رویداد «سینماکان» استودیوی «Focus Features» تاریخ اکران جدیدترین فیلم درام پل توماس اندرسون را که هنوز عنوان مشخص ندارد، اعلام کرد.

وب سایت سینما گیمفا: بدون شک، پل توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson)، یکی از کارگردانان به‌نام و صاحب سبک قرن معاصر است. وی از همان ابتدا و با ساخت فیلم Boogie Nights «شبهای عیاشی» توانست نظر سینمادوستان را به خود جلب کند و در ادامه با ساخت فیلم There Will Be Blood «خون به پا خواهد شد» که مربوط به اوایل دوران رونق صنعت نفت در آمریکا بود، توانایی‌های خود را به همه اثبات کند. وی تاکنون موفق به کسب ۶ نامزدی در جوایز اسکار شده است.
تاریخ اکران فیلم جدید پل توماس اندرسون

آخرین فیلم سینمائی اندرسون، درام Inherent Vice «خباثت ذاتی» بود که در سال ۲۰۱۴ میلادی اکران شد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزاند و نامزد دریافت دو جایزه از مراسم اسکار ۲۰۱۵ شد. وی پس از آن اقدام به ساخت مستندی تحت عنوان Junun «جونون» در سال ۲۰۱۵ میلادی کرد؛ اگرچه اندرسون ساخت موزیک ویدئوهایی برای خوانندگانی از جمله ردیوهد (Radiohead) و جوانا نویسام (Joanna Newsom) را نیز برعهده داشته است.

در جریان رویداد «سینماکان» استودیوی «Focus Features» تاریخ اکران جدیدترین فیلم درام پل توماس اندرسون را که هنوز عنوان مشخص ندارد، اعلام کرد. به گفته‌ی این استودیو، فیلم جدید اندرسون در کریسمس سال جاری میلادی به روی پرده خواهد رفت. اگرچه انتظار می‌رود که اکران این فیلم ابتدا به صورت محدود آغاز شده و سپس به صورت عمومی در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی به روی پرده‌های سینماهای سراسر جهان برود.

چندی پیش و پس از مدت‌ها حدس‌وگمان، بالاخره به صورت رسمی اعلام شده که دنیل دی لوئیس (Daniel Day-Lewis)، بازیگر اصلی این فیلم خواهد بود؛ این فیلم جدیدترین همکاری اندرسون و دی لوئیس پس از فیلم موفق «خوان به پا خواهد شد» است که دی لوئیس به خاطر آن موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد از مراسم اسکار شد. اگرچه هنوز جزئیات زیادی از این فیلم در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که جدیدترین پروژه‌ی اندرسون در دهه‌ی ۵۰ میلادی جریان خواهد شد و به صنعت مُد و پشت پرده‌ی زندگی یک طراح لباس حرفه‌ای و مشکلات و چالش‌هایش خواهد پرداخت. مراحل فیلمبرداری این فیلم در حال حاضر در جریان است.

در این فیلم علاوه‌بر دنیل دی لوئیس، شاهد هنرنمایی بازیگرانی از جمله لسلی منویل (Lesley Manville)، ویکی کریپس (Vicky Krieps) و همچنین بازیگری نوپا به نام سارا لَمِش (Sarah Lamesch) خواهیم بود. گفته می‌شود که جانی گرینوود (Johnny Greenwood) از گروه ردیوهد، وظیفه‌ی ساخت موسیقی این فیلم را برعهده دارد.

همانطور که پیشتر اشاره شد، درام مربوط به مُد پل توماس اندرسون، در روز کریسمس امسال به روی پرده خواهد رفت و انتظار می‌رود که در فصل جوایز به خوبی بدرخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج