جاباما
۵۰۶۴۵۱
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پخش مناظره‌های انتخاباتی از امشب آغاز می‌شود

با توجه به نزدیک شدن دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران ویژه برنامه «مناظره» از امشب ۱۴ فروردین به طور زنده روی آنتن می رود.

خبرگزاری مهر: با توجه به نزدیک شدن دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران ویژه برنامه «مناظره» از امشب ۱۴ فروردین به طور زنده روی آنتن می رود.

محسن رفیعی تهیه کننده «مناظره» پخش این برنامه تا هفتم اردیبهشت، یک روز قبل از شروع تبلیغات رسمی نامزدهای ریاست جمهوری ادامه دارد و اجرای برنامه هم بر عهده مرتضی حیدری است.
پخش مناظره‌های انتخاباتی از امشب آغاز می‌شود

وی ادامه داد: برنامه هر شب حوالی ساعت ۲۰ و پیرامون موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز پخش می شود و هر برنامه ۳۵ دقیقه زمان دارد.

رفیعی اظهار کرد: مهمانان هر شب ترکیبی از حامیان و منتقدان دولت و صاحب نظران مختلف خواهد بود. امشب و در نخستین برنامه مرتضی عزتی کارشناس اقتصاد کلان و حامی دولت و محمد کهن دل کارشناس اقتصادی و منتقد دولت به شبکه یک می آیند تا در خصوص اقتصاد پس از تحریم و سیاست های عبور از رکود مناظره کنند. عملکرد اشتغالزایی دولت، رشد اقتصادی، عملکرد نظام بانکی، پزشک خانواده، آلودگی هوای کلانشهرها و شفافیت در هزینه های انتخاباتی از موضوعات برنامه مناظره هستند.

وی بیان کرد: مشکل ریزگردها، ازدواج جوانان، دستمزد کارگران، قاچاق، جرم سیاسی، وام خرید و ساخت مسکن، سرنوشت مسکن مهر و مسکن اجتماعی، خرید هواپیما، کم آبی و خشکسالی، مبارزه با فساد، اعتیاد و طلاق، حاشیه نشینی، اصل ۴۴ و سرنوشت توزیع بنزین با کارت سوخت از دیگر محورهای اصلی مناظره حامیان و منتقدان دولت در ویژه برنامه «مناظره» شبکه یک است.

ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سه شنبه ۲۲ تا شنبه ۲۶ فروردین ماه انجام می شود. تبلیغات رسمی هم از ۸ تا ۲۷ اردیبهشت ماه و پس از اعلام نامزدهای تایید شده از سوی شورای نگهبان خواهد بود. قرار است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به طور همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.

ویژه برنامه انتخاباتی «مناظره» به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که از یکشنبه تا پنجشنبه هر شب حوالی ساعت ۲۰ به مدت تقریبی ۳۵ دقیقه بطور زنده روی آنتن می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخواهم سه هفت سال بیست یکسال نشود

    • بدون نام

      مناظره؟؟؟؟؟؟؟؟
      یا دروغ به مردم تحویل دادن وعده و وعید الکی دادن..........
      نون به هم قرض دادن؟
      هوم برترین کدومش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگ تو مناظره زد و خوردی هم انجام بشه عالی میشه. یه فیلم اکشن عشقی

    • بدون نام

      با آمدن دکتر روحانی آرامش اقتصادی در کشور تا حدی ایجاد شد
      یادمان نرفته
      چه بلبشویی شد در دو سال آخر دولت احمدی نژاد
      پراید از 3میلیون کشید بیست میلیون
      و خیلی اجناس ضروری دیگه

    • بدون نام

      کی پراید 3 میلیون بود؟؟؟؟؟

    • مارگزیده

      بازهم گفتگوهای بیفایده_آمار های واهی _وعده های الکی.
      راستی چه خبر از آقای بگم بگم ؟

    • محمد

      همیشه اولین ها برای دولت روحانیه. این اولین باری هست که مناظره قبل از ثبت نام کاندیداها انجام میشه . چرا بین دولت و منتقد دولت . چرا بین دو حزب نباشه.

    • بدون نام

      محسن رضایی هم دعوته؟

    • معلم

      اگر رسانه ميلي باشد ، مهمانان مناظره هم ميلي انتخاب مي شوند .

    • بدون نام

      چه جالب به بهانه ی انتخابات دم انتخابات مناظره برگذار میشه ولی در واقع مناظره انتخاباتی نیست قرار یکی به دولت نقد کنه اون یکی دفاع کنه ازش یعنی بحث نتیجتا سر موندن یا نموندن دولت فعلی در دور بعدیه در واقع فرصتیه که صداسیما از آب گل آلود ماهی خودشو بگیره

    • بدون نام

      نه خیر دوستان این برنامه فقط بدین جهت در نظر گرفته شده که بیان یه سری به دولت انتقاد کنن و یکی دونفرم شروع کنن خلاف اونها از دولت تعریف و تمجید کردن،اما نهایتا حمایت از دولت درش بیشتره و تبلیغی برای دولت کنونی میشه
      اما باید بگم اینها همشون سروته یکین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج