۵۰۶۴۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نورافکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:درگیری عمدی نورافکن با کریمی برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان شایعه است.

خبرگزاری فارس: نصرالله عبداللهی در خصوص روند نتیجه‌گیری تیم استقلال در نیم‌فصل دوم اظهار داشت: خوشبختانه یک مشت جوان باانگیزه در تیم ما حضور دارند و در کنارشان تعدادی بازیکن باتجربه دلسوز داریم و از همه مهم‌تر یک کادر فنی با انگیزه پای کار ایستاده‌اند و وقت می‌گذارند.

وی در خصوص اینکه اگر چند هفته دیگر استقلال فرصت داشت شاید می‌توانست با پرسپولیس برای قهرمانی بجنگد، گفت:این طبیعت فوتبال است که چنین اتفاقاتی بیفتد. امسال استقلال ۱۲ بازیکن جدید داشت و ۸ بازیکن در ترکیب عوض شدند، طبیعی است که هماهنگی این نفرات زمان هم نیاز داشت.

سرپرست تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت امید نورافکن و اتفاقی که بین او و یعقوب کریمی رخ داد، گفت: کریمی یکی از بزرگترهای استقلال است که بچه‌ها باید یاد بگیرند به بازیکنان بزرگ‌تر احترام بگذارند. نورافکن خطایی کرده و حالا هم در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است. سلسله مراتب کار چنین چیزی را می‌گوید. مطمئناً باشگاه در ابتدا با نورافکن برخورد خواهد کرد و بازی کردن یا نکردن این بازیکن به عهده کادر فنی است و حرف نهایی را سرمربی تیم می‌زند.

عبداللهی در خصوص شایعاتی که پیرامون حرکت عمدی نورافکن و درگیری او با کریمی برای پیوستن به تیم ملی جوانان انجام شده است، افزود: اصلاً چنین چیزی نیست. این بازیکن در آن لحظه حتماً قدرت تصمیم‌گیری نداشته و این موضوع یک شایعه است، دلیل نمی‌شود بازیکن بخواهد از قصد درگیر شود تا به اردوی تیم ملی برود. ما هم مخالف حضور او نیستیم.

وی در پایان با اشاره به بازگشت رحمتی به ترکیب استقلال در صورت تشخیص کادر فنی خبر داد و عنوان کرد تنها بازیکن محروم تیم کاوه رضایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج