۵۰۶۴۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راه اندازی سامانه «فلاخن داوود» اسرائیل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از راه اندازی سامانه ضد موشکی "فلاخن داوود" و توسعه موشک‌های ضد موشکی "سهم" و دیگر تجهیزات جنگی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سایت شبکه اسکای نیوز به نقل از منابع قدس اشغالی گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه هفتگی هیئت دولت صهیونیستی تصریح کرد: ما به صورت هدفمند سعی در تقویت توان هجومی خود علیه دشمنان داریم و در عین حال، برای تقویت توان دفاعی خودمان هم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: سامانه فلاخن داوود مختص مقابله با موشک‌های میان برد است و اهمیت زیادی برای امنیت اسرائیل دارد و ضامن دفاع از جبهه داخلی آن است.

"امیر ایشل" فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پس از جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سال ۲۰۱۴ از شکست سامانه ضد موشکی "گنبد آهنین" خبر داده و اعلام کرده بود که ما نمی‌توانیم از اسرائیل در برابر موشک‌های مقاومت فلسطین دفاع کنیم.
راه اندازی سامانه «فلاخن داوود» اسرائیل

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی هدف سامانه دفاعی جدید مقابله با موشک‌های با برد متوسط است و این سامانه به تکنولوژی‌های قبلی شامل سامانه گنبد آهنین و موشک‌های هیتس اضافه می‌شود.

نتانیاهو در مراسم افتتاحیه استفاده از سامانه فلاخن داوود گفت: این سامانه از اسرائیل در برابر دشمنانش محافظت می‌کند و یک تحول اصلی و تکنولوژی خارق العاده محسوب می‌شود. اسرائیل در این زمینه در جهان رهبر باقی خواهد ماند.

وی گفت: به رغم اهمیتی که سامانه‌های دفاعی برای اسرائیل دارد ما متعهد می‌شویم که با تمامی کسانی که بخواهند آن را هدف قرار دهند و تهدید کنند، مقابله کنیم.

نتانیاهو گفت: در این مرحله ما به صورت رسمی آغاز به‌کارگیری سامانه "عصای سحرآمیز" را اعلام می‌کنیم و این خبر خوشحال کننده‌ای برای اسرائیل است. این سامانه طی جنگ غزه آزمایش شده است و قدرت جدیدی را به جبهه داخلی اسرائیل علیه تهدیدات موشکی اضافه می‌کند.

فلاخن داوود با موشک‌هایی مقابله می‌کند که برد آن‌ها به حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر می‌رسد مثل موشک‌هایی که حزب الله لبنان در اختیار دارد.

سامانه فلاخن داوود در ابتدا "عصای سحرآمیز" خوانده می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج