جاباما
۵۰۶۵۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

غرق شدگی دو نفر در تعطیلات نوروز در نیشابور

طی ۱۵ روز گذشته در شهرستان نیشابور یک کودک سه ساله و یک نوجوان ۱۲ ساله در استخر آب غرق شدند.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ حسین بیات مختاری، فرمانده نیروی انتظامی نیشابور عنوان کرد: متاسفانه یک نوجوان ۱۲ ساله صبح دیروز در یک استخر کشاورزی غرق شد و جان خود را از دست داد.

در رابطه با همین خبر مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی نیشابور به ایسنا گفت: این حادثه در منطقه میرآباد و عیش‌آباد در یک استخر کشاورزی اتفاق افتاد و به آتشنشانی اعلام شد، یک اکیپ غواصی که آماده‌باش بود، به محل اعزام گردید، این نوجوان که در استخر افتاده بود پیش از رسیدن نیروهای امدادی توسط بستگانش از استخر خارج و به بیمارستان اعزام شده بود که تلاش برای نجات او بی‌نتیجه ماند و غریق فوت کرد.

محمد مهدی سلیمان گفت: یکی از افرادی که برای نجات فرد به داخل استخر رفته بود، به علت فشار وارده حال عمومی‌اش مساعد نبود که او نیز به بیمارستان اعزام شد.

مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی نیشابور اظهار کرد: قبل از تعطیلات درباره همین بحث غرق شدگی اطلاع رسانی داشتیم، چون متاسفانه سال‌های گذشته این اتفاق افتاده بود، این موضوع متاسفانه ناشی از بی احتیاطی مردم و همچنین ایمن‌سازی نشدن استخرهاست.

وی ادامه داد: از زمانی که اولین استخر‌ها در نیشابور ساخته شد، ما غریق داشتیم؛ برای جلوگیری از این حوادث تلخ تبلیغات گسترده‌ای انجام دادیم، تا حد زیادی کنترل شده، اما متاسفانه هر ساله بین یک تا چهار نفر در این استخر‌ها غرق می‌شوند.

سلیمان افزود: برخی استخرهای کشاورزی بدون مجوزند، ولی برخی با مجوز ساخته می‌شوند؛ ما به شکل‌های مختلف از طریق جهاد کشاورزی پیگیری کردیم که اگر می‌خواهند مجوز بدهند برای بحث ایمنی آن به آتش‌نشانی ارجاع داده شود؛ تا واحد پیشگیری ما برای ایمن‌سازی، دستورالعمل بدهد و بازدید از فنس‌کشی و امکانات آن داشته باشند تا روی ایمن‌سازی آن بیشتر کار شود، اما متاسفانه این همه استخر در نیشابور ساخته شده، ولی این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ایسنا دومین غرق شدگی در طرح سلامت نوروزی روز گذشته اتفاق افتاد، به گزارش پایگاه خبری پلیس کمتر از ۱۵ روز پیش نیز دختر بچه‌ای سه ساله در شهرستان نیشابور داخل استخر یک باغ غرق شد و جان خود را از دست داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج