۵۰۶۵۱۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ زندگی خصوصی آقای ترامپ

از آنجایی که سال ۹۵، سال انتخاب عجیب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا بود، مروری خواهیم داشت بر زندگی شخصی دونالد ترامپ.

بی قانون؛ ضمیمه طنز روزنامه قانون - وحید میرزایی: از آنجایی که سال ۹۵، سال انتخاب عجیب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا بود، مروری خواهیم داشت بر زندگی شخصی دونالد ترامپ.

تولد

دونالد جان ترامپ در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در بخش کویینز نیویورک در خانواده ای متمول دیده به جهان گشود. پدر او «فِرد ترامپ» به طور سنتی در حالی که گل و شیرینی زبان در دست داشت، به خواستگاری «مری دن» رفت، مری دن جوان در حالی که انگشت عسل مالی «فِرد» در دهانش بود، با اجازه بزرگترها پس از دو مرحله چیدن گل بله را گرفت. دونالد کوچک فرزند چهارم از پنج فرزند خانواده نسبتا پر جمعیت ترامپ بود. پدر دونالد عاشق بچه های کاکل زری، سفید و مو بور بود اما مادر وی تمایل داشت فرزندش چشم و مو مشکی و سبزه جذاب باشد. در نهایت محصول مشترک فرد و مری دن یعنی دونالد، آرزوی پدر را برآورده کرد که این نشان از جامعه مردسالار آمریکا در آن دوره داشت.

تحصیلات

دونالد ترامپ دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس غیرانتفاعی نیویورک سپری کرد. پدرش خیلی تمایل داشت دونالد تاجر شود، مادر اما معتقد بود با این وضعیت بازار و نوسان سکه بهتر است او دکتر یا نهایتا مهندسی چیزی شود. یک بار نشد این زن و شوهر با هم تفاهم داشته باشند. علی ای حال دونالد متاثر از تبلیغات صداوسیمای آمریکا در جلسات مشاوره کانون فرهنگی آموزش (قلمچی) نیویورک، شرکت کرد و مشاور تحصیلی اش با دریافت ۲۵۰ دلار بی زبان، رشته اقتصاد را به او پیشنهاد داد.

مشاور تحصیلی دونالد ترامپ بعدها به جرم اختلاس دستگیر شد. به هر حال دونالد وارد دانشگاه شد و در سال ۱۹۶۸ در رشته اقتصاد از دانشگاه وارتون پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد. همان طور که گفتیم دونالد پسری سفید و بور بود که همیشه و هر جا از این سفید و بور بودنش سوء استفاده می کرد. وی در دانشگاه نیز تا توانست و بنیه اش اجازه می داد از این ویژگی بهره برد و تا جا داشت با دخترهای همکلاسی اش جزوه رد و بدل کرد.

خدمت سربازی

وی پس از اتمام دوران تحصیلات به دوره سربازی فرا خوانده شد. برای همین به پلیس +۱۰ پل گیشای نیویورک مراجعه کرد اما چون سیستم پلیس +۱۰ مثل همیشه قطع بود از رفتن به سربازی منصرف شد. چندی بعد وقتی دید سربازی اش با جنگ ویتنام هم زمان شده تصمیم گرفت هر طور شده دوران شیرین خدمت را دور زده یا اصطلاحا بپیچاند.
برای همین تلاش کرد از تبصره معافیت پزشکی استفاده کند و در اولین گام، همه جای بدنش را در اختیار پزشکان قرار داد تا هر طور شده پزشکان یک چیزی از تویش در بیاورند که به واسطه آن از سربازی معاف شود. علی ای حال یک پزشک محلی با دریافت چند دلار (البته اگر به جامعه پزشکی آمریکا بر نمی خورد) عارضه خار پاشنه در هر دو پا را تشخیص داد و دونالد جوان به خاطر یک خار پاشنه پیزوری از سربازی معاف شد.

دونالد ترامپ اما در مبارزات انتخاباتی این موضوع را تکذیب کرد و خاطرات زیادی در مورد شستن دستشویی های پادگان، وجود موی زیر بغل آشپز پادگان در داخل غذا و پامرغی های متعدد بیان کرد. او در مورد خار پاشنه اش هم گفت که فقط در یکی از پاهایش خار پاشنه داشته نه دوتایش، اما یادش نمی آید کدام پایش بوده است. خار پاشنه است خب، آدم گاهی یادش می رود. ترامپ به گفته خودش پس از فراغت از تحصیل ثروتی برابر ۲۰۰ هزار دلار داشت در حالی که نیمی از جوانان آمریکا در اقصی نقاط ایالات متحده پس از دانشگاه نیازمندی های همشهری را در دست داشته و دنبال کار می گشتند، نیم دیگر نیز دستشان داخل جیب شان بود.

ازدواج

پدر و مادر دونالد بعد از اتمام تحصیلات تصمیم گرفتند برای او آستین بالا بزنند چرا که معتقد بودند دونالد به صورت آشکارا چشم و گوشش می جنبد و تا دو دقیقه از خانه برای خرید بیرون می روند و خانه برای ساعاتی خالی می شود، دونالد بلافاصله از این موقعیت کمال سوء استفاده را می کند. بی چشم و رو، دونالد اما به این نظرات اولیایش وقعی نمی نهاد و افکار آنان را قدیمی دانسته و فعلا ترجیح می داد عشق و حال دوران مجردی را بکند و با رفقایش شمال برود.

اما بالاخره دونالد ترامپ در یکی از همین عشق و حال های دوران مجردی با یک مانکن اهل چک به نام «ایوانا مری زلنیچکو» آشنا شد و مهرش در دل ترامپ سفت نشست. در نهایت دونالد جوان دام به تله داد و در سال ۱۹۷۷ با زلنیچکو ازدواج کرد. نام همسر ترامپ آن قدر سخت بود که گاهی دوستان مجرد ترامپ برای تمسخر وی از او می خواستند پنج مرتبه نام همسرش یعنی «ایوانا مر زلنیچکو» را پشت سر هم تکرار کند و وقتی از این کار باز می ماند، در میان جمع سرخورده و تحقیر می شد. با وجود این که ترامپ هرگز در این مورد صحبتی نکرده اما به نظر می رسد دلیل اصلی طلاق این دو در سال ۱۹۹۲ همین بوده باشد. مهرش حلال و جانش آزاد.

دونالد بلافاصله پس از متارکه با ایوانا، خانم مارلا ماینس را که مشخص بود مدت ها در آب نمک خوابنده به همسری برگزید. مارلا مایلس به چشم خواهری بسیار زیبا بود. اصلا او را با چشم شوهر عمه ای هم نگاه می کردی زیبا بود چه برسد به چشم خواهری اما دریغ که ترامپ قدر این کدبانو را که از هر انگشتش هنر می بارید را ندانست و زندگی آنها فقط ۷ سال به طول انجامید. حاصل ازدواج ترامپ و مارلا ماینس دختری به نام تیفانی است. تیفانی را اصلا شما می خواهی با هر چشمی نگاه کن. بگذریم، تیفانی در عرصه مدلینگ و خوانندگی مشغول به فعالیت است.

دونالد پس از جدایی از همسر دومش مدتی با خانمی بنام کارلا برونی رابطه دوستی و just friend برقرار کرد اما وقتی ترامپ در یک تماس تلفنی شبانه از کارلا سوالاتی پرسید که او متوجه شد دونالد او را برای خودش نمی خواهد، بنابراین با او کات کرد و به سرعت با نیکلا سارکوزی رییس جمهور وقت فرانسه ازدواج کرد. کلا کارلا برونی به پایین از رییس جمهورها راضی نمی شد. خلاصه بلبشویی بود.

دونالد ترامپ پس از جدایی از همسر دومش مدتی را عزب ماند و در اوغات فراغتش به ثروت میلیاردی اش می افزود. اما لختی نگذشت که فیلش هوای هندوستان کرد. فیل است به هر حال، گاهی هوای هندوستان می کند، بنابراین در سال ۲۰۰۵ با مدلی به نام ملانیا که انصافا خوب و دارای سجایای برجسته اخلاقی بود، ازدواج کرد. باروم ویلیام آخرین فرزند ترامپ هم حاصل ازدواج ترامپ و ملانیا است. در حال حاضر ترامپ فعلا با ملانیا زندگی می کند اما با توجه به فیل غیرقابل پیش بینی ترامپ نمی توان با قطعیت گفت ملانیا آخرین همسر ترامپ خواهد بود.

مدل مو

مدل موی ترامپ یکی از عجیب ترین مدل موهای جهان است. موی او به دلیل رنگ ماسه ای - زرد - سفید و نیز شانه به یک سمت دوگانه در دو جهت نامعلوم قرار گرفته. به زبان ساده وقتی کاربر از یک ور به کله ترامپ نگاه می کند، فرقش از کنار است اما اگر از ور دیگر سر ترامپ را رصد کند انگار هیچ فرق سری مشاهده نمی شود. کارشناسان برجسته موشناسی دنیا، تراکاشت مو را دلیل این امر دانسته اند که البته این موضوع به ما هیچ ربطی ندارد. کس دیگری باید می پسندید که انگار پسندیده.

فرجام

دونالد ترامپ وقتی کمی از زندگی یکنواختش خسته شد و حوصله اش سر رفت، تصمیم گرفت رییس جمهور ایالات متحده شود. برای همین در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۵ کاندیداتوری خود برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه را اعلام کرد و در کمال ناباوری همگان یک سال بعد در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ به ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شد. به همین بی مزگی و به همین مسخرگی.

دونالد ترامپ در جهان به گفتن «بگم بگم!» و الفاظ رکیک در سخنرانی ها و مصاحبه هایش شهره است. خار پاشنه اش نیز و تراکاشت مویش ناپایدار باد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی لوس بود :/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج