۵۰۶۵۱۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رامین رضاییان مثل شیث و صادقیان

برانکو ایوانکوویچ به هیچ وجه مایل به بازگشت رامین رضاییان به کادر بازیکنانش نیست ، اگرچه این تیم به ستاره ملی پوش خود نیاز داشته باشد .

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ به هیچ وجه مایل به بازگشت رامین رضاییان به کادر بازیکنانش نیست ، اگرچه این تیم به ستاره ملی پوش خود نیاز داشته باشد . جزییات اتفاقی که در اردوی دبی رخ داد هنوز برای بسیاری از هواداران نامکشوف است و شاید کمتر کسی بداند علت اصلی دلخوری برانکو ، ربطی به دعوای رامین و علیپور ندارد که به رفتار ناشایست و غیرحرفه ای او در شام مشترک پس از تمرین جنجالی عصر است . جایی که برانکو به هردوبازیکن می گوید جایی در فهرست ۱۸ نفره تیم نخواهند داشت و این مسئله با واکنش رضاییان مواجه می شود که عقیده داشته نباید با او چنین برخوردی صورت بگیرد . نکته مهم عصبانیت باورنکردنی این بازیکن در موقعیتی است که یک تنبیه حداقلی برایش در نظر گرفته شده بود و چه بسا بدون آن پرخاش بی مقدمه ، دعوا با علیپور نیز در مرور زمان به تاریخ پیوسته بود .

حالا رضاییان در موقعیتی جدید ، به دنبال جدایی از تیمی است که با آن قرارداد دوساله بسته است . او در فصلی پرماجرا که با خروج از تیم و بازگشت آغاز شد ، جای خود را در ترکیب به دست آورده بود اما مسیر حرکت به جایی رسید که برانکو پیش بینی می کرد ؛ این که او بالاخره با ناسازگاری ، همه را بابت صدور اجازه بازگشت پشیمان می کند . برانکو درحال حاضر از بازی های خوب صادق محرمی راضی است و از نظر فنی نیازی به حضوریا بازگشت رضاییان نمی بیند اما به هرحال ، رامین یک بازیکن محبوب در میان هواداران است که مدام به فعالیت و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مشغول است ، کاری که ناخودآگاه باشگاه و سرمربی را زیر فشار قرار می دهد. به خصوص بعد از دو شکست پرسپولیس در آسیا و آبادان که جبهه های احساساتی هواداری را به جایی می برد که آنها فکر کنند با حضور رضاییان اوضاع فرق می کرد .

در این بین برخی پیشکسوتان مثل علی پروین نیز با اظهارنظر های نسنجیده و صحبت های مکرر درباره پادرمیانی به ارتفاع این آتش اضافه می کنند غافل از این که در ذهن برانکو ، رامین یک عنصر به هم زننده نظم جمعی است که به محض بازگشت به تیم رفتار قبلی را تکرار می کند . جالب این که پرسپولیس با این مشکل در ادوار مختلف دست و پنجه نرم می کرده و در آخرین قهرمانی تصمیم درست افشین قطبی در کنار گذاشتن شیث رضایی ، محمدرضا مامانی و ستاره ای مثل نیکبخت واحدی به اوج گیری تیم انجامید . برانکو نیز که قبلا این کار را با پیام صادقیان ستاره محبوب هواداران انجام داده ، قصد ندارد اصول را زیر پا بگذارد اگرچه باشگاه (احتمالا) به سمت بازیکن متمایل است و دوست دارد او به جمع تیم بازگردد تا هوادار نیز خوشنودتر بماند .

به هرحال ، موضوع رضاییان و پرسپولیس ادامه دار خواهد بود ، اگرچه بازگشت او فعلا غیرممکن است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاشیه ساز

      سوشاروهم اضافه کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج