۵۰۶۵۱۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انتشار تصویر دیگری از گوشی موتو ایکس ۲۰۱۷

چند روز قبل تصاویری از گوشی موتو ایکس ۲۰۱۷ در فضای مجازی منتشر شد و امروز نیز کاربران تصویر جدیدی از آن را در سایت معروف Weibo منتشر کردند.

وب سایت گجت نیوز: کمپانی سامسونگ چند روز قبل از دو کهکشانی جدید خود با قابلیت‌های انقلابی و منحصر به فرد رونمایی کرد؛ اما در کنار محصولاتی همچون گلکسی اس ۸ (Samsung Galaxy S۸) و ال جی جی ۶ (LG G۶)، سایر تولیدکنندگان نیز بیکار ننشسته‌اند و در هفته‌های پیش رو شاهد رونمایی آنها از محصولات جدید خود در سال ۲۰۱۷ هستیم. یکی از این شرکت‌ها، موتورولا است که گفته می‌شود به زودی گوشی موتو ایکس ۲۰۱۷ (Moto X ۲۰۱۷) را روانه بازار می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید.
انتشار تصویر دیگری از گوشی موتو ایکس 2017

چند روز قبل تصاویری از گوشی موتو ایکس 2017 در فضای مجازی منتشر شد و امروز نیز کاربران تصویر جدیدی از آن را در سایت معروف Weibo منتشر کردند؛ دستگاهی که در این تصویر مشاهده می‌کنید شباهت زیادی به عکس‌های چند روز قبل دارد. در تصویر منتشر شده به گودی لوگوی معروف کمپانی موتورولا دقت کنید. اولین گوشی سری موتو ایکس این شرکت در سال 2014 با مشخصات یک محصول پرچمدار رونمایی شد اما به نظر می‌رسد سیاست‌ مسئولان این شرکت در سال جاری تغییر کرده است.

گفته می‌شود گوشی Moto X نسخه 2017 شرکت موتورولا از تراشه اسنپدراگون 625 با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 بهره می‌برد. حافظه رم محصول 3 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی آن 32 گیگابایت خواهد بود.

اما همانطور که در تصاویر منتشر شده مشخص است، گوشی موتو ایکس 2017 این شرکت یک مشخصه جذاب دارد و آن هم قرار گرفتن دو لنز دوربین در پنل پشتی آن است. البته قرار داشتن چنین دوربینی در موتو ایکس 2016 در گرو حقیقت داشتن تصاویر مربوطه بوده و هنوز هیچ چیز رسما تایید نشده است. از آنجایی که تصاویر منتشر شده در روزهای قبل رسما تایید نشدند، بهتر است هنوز این شایعات را کاملا جدی در نظر نگیریم.
انتشار تصویر دیگری از گوشی موتو ایکس 2017

طبق سیاست‌ها و عملکرد کمپانی لنوو و موتورولا در سال گذشته، عرضه یک محصول جدید با نام موتو ایکس ۲۰۱۷ تقریبا قطعی است. اما هنوز پیرامون مشخصات این محصول، زمان عرضه و قیمت آن هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید منتظر خبرهای تکمیلی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج