جاباما
۵۰۶۵۲۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز؛ آسیب شناسی پیج های کم لایک

با وجود تمام فرهیختگی و عینک گردی که دارم زندگی ام دارای وجوه تاریکی است. از آن وجوهی که فقط در خلوت آدمی با خودش رخ می نماید. قضیه خیلی بغرنج تر از داشتن دستگاه گوارش است؛ آن قدر که اساسا هیچ دستگاهی زیر بار این وجه منفی نمی رود.

بی قانون؛ ضمیمه طنز روزنامه قانون - سعیده حسنی: با وجود تمام فرهیختگی و عینک گردی که دارم زندگی ام دارای وجوه تاریکی است. از آن وجوهی که فقط در خلوت آدمی با خودش رخ می نماید. قضیه خیلی بغرنج تر از داشتن دستگاه گوارش است؛ آن قدر که اساسا هیچ دستگاهی زیر بار این وجه منفی نمی رود.
اعتراف به این واقعیت که در کنار دغدغه دموکراسی، خشک شدن تالاب ها، گرم شدن کره زمین، انقراض پنگوئن ها و ته سیگارهای توی جنگل، نگران تعداد لایک های اینستاگرامم هم هستم، دردناک است.
دست خودم هم نیستم مدام فرهیخته درونم سرکوفت می زند که پس چه شد آن همه پز روشنفکری؟ سیبیل که نداری، از عینک گردت خجالت بکش اقلا. اما کودک درون با یک «برو بینیم بابا» وارد اینستا شده از کتاب تاریخ اخلاقی قرن بیستم کنار ماگی که عکس شاملو رویش نقش بسته عکس گرفته و در معرض دید عموم قرار می دهد تا فرهیختگی اش را پر کند اما بعد از گذشت یک ساعت و تنها ۲۰ لایک او کاملا سرخورده می شود.

آیا حقیقتا فرهیختگی و شاخیت در اینستاگرام رابطه عکس دارند؟ اصلا چه رابطه ای بین این دو هست؟ آیا نقطه بهینه ای وجود دارد که فرد بتواند در آن واحد هم فرهیخته باشد، هم شاخ؟ ما نمودار فرهیختگی و شاخ بودن بر حسب زمان را رسم کرده و با هم قطع دادیم، حتی مشتق گرفتیم و مساوی صفر قرار دادیم و کارهایی از این قبیل تا به نقطه اپتیمم رسیدیم.
یعنی حدی از فرهیختگی که لایک خورش هم خوب است. نتایج حاصل از این محاسبات را به صورت نکاتی کاربردی در زیر آورده ایم. امید است که راهگشای آنانی باشد که حاضر نیستند لایک خور بودن را فدای فرهیختگی فیک کنند.

از حالت پرایوت خارج شوید: اگر جزو آن دسته افرادی هستید که تا زمان رویت اصل کارت ملی، کپی تمام صفحات شناسنامه، عقدنامه والدین و دو ضامن معتبر و حداقل ۲۰ دوست مشترک کسی را اکسپت نمی کنید، خب طبیعی است که تاکنون در زمره شاخ ها قرار نگرفته اید. ریلکس باش عزیزم!

دوربین RLSD تهیه کنید: شما از شلغم با این دوربین ها عکس بگیر، شبیه توت فرنگی در تصویر ظاهر می شوند. این دوربین ها به عکس شما عمق داده و باعث می شوند وقتی عکس از آثار سرماخوردگی تان می گذارید، شبیه یک فعال مبارزه با ویروس ها به نظر برسید.

دوستی دارای دوبین IRLSD اختیار کنید: اگر خودتان از این دوربین ها ندارید سعی کنید دوستی داشته باشید که از این ها داشته باشد. در ادامه در راستای تحکیم روابط با آنها گام بردارید. با آنها به دامان طبیعت بروید تا از شما عکس بگیرند. سپس عکس مثلا حواس تان نیست تان را با یک شعر در اینستاگرام قرار دهید.

ظروف گل گلی + خوردنی + کتاب + واترمارک: این یک ترکیب کاملا امتحان پس داده است. در موارد متعددی مشاهده شده فرد با این فرمول توانسته از یک کاربر ساده به یک کاربر شاخ ارتقا پیدا کند. مهم حفظ ترکیب است، فرقی بین کتاب رکسانای مودب پور و عامه پسند بوکوفسکی نیست. کپشن هم اهمیتی ندارد. شعر اخوان باشد یا دستور تهیه غذا. مهم واترمارک عکس است و استفاده از ظروف گل گلی با هشتگ های بی ربط.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج