۵۰۶۵۳۱
۵۰۴۹
۵۰۴۹
پ

ماکسیما ۲۰۱۷؛ سدان بزرگ و لوکس نیسان

سرانجام شرکت خودروسازی نیسان هم متوجه شد که باید برای جذب مشتریان بیشتر، تغییراتی را در خودروهای سدان و چهار در اسپورت خود ایجاد کند.

وب سایت گجت نیوز: سرانجام شرکت خودروسازی نیسان هم متوجه شد که باید برای جذب مشتریان بیشتر، تغییراتی را در خودروهای سدان و چهار در اسپورت خود ایجاد کند. به همین منظور این شرکت ژاپنی، ماکسیمای جدید (Nissan Maxima) را با ظاهری عضلانی و همراه با موتور V۶ عرضه کرده تا بتواند از پس رقبایی مانند کیا کادنزا و تویوتا آوالون بربیاید. در ادامه با ویژگی‌های ماکسیما ۲۰۱۷ بیشتر آشنا خواهیم شد.
ماکسیما 2017؛ سدان بزرگ و لوکس نیسان

نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که خاطره خوبی را در ذهن مشتریان ایرانی به جا گذاشته است و هنوز هم جزو خودروهای باکیفیت بازار کشورمان محسوب می‌شود؛ اما متاسفانه تولید نسل جدید این خودروی محبوب در ایران ادامه پیدا نکرد و تنها نمونه‌های کارکرده آن در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شود.

ماکسیما 2017؛ سدان بزرگ و لوکس نیسان

نیسان ماکسیما ۲۰۱۷ یک سدان بزرگ و لوکس است که از ویژگی‌های یک خودروی داینامیک بهره می‌برد. این خودروی لوکس و اسپورت دارای ویژگی‌هایی مانند صندلی با دوخت موزائیکی، نورهای محیطی و سانروف پانوراما است که موجب افزایش قیمت مدل ۲۰۱۷ ماکسیما شده است. در مجموع، ماکسیما ۲۰۱۷ نسبت به مدل ۲۰۱۶ تغییرات زیادی داشته و در چندین بخش با ارتقا و بهبودهایی همراه بوده است. در واقع مدل ۲۰۱۶ این خودرو به صورت کامل بازطراحی شده و به این ترتیب، شرکت خودروسازی نیسان، خودروی متفاوتی را روانه بازار کرده است.

از جالب‌ترین به‌روزرسانی‌های ماکسیما ۲۰۱۷ می‌توان به استفاده از کارپلی اپل در تریم استاندارد خودرو اشاره کرد. کاربران اپل با استفاده از این ویژگی می‌توانند از طریق گوشی هوشمند خود، کنترل صفحه نمایش ۸ اینچی را در اختیار بگیرند؛ اما متاسفانه جای خالی اتوی اندروید در این اتومبیل همچنان احساس می‌شود.

ماکسیما 2017؛ سدان بزرگ و لوکس نیسان

همچنین مدل جدید این خوردو به بسته‌های جانبی داینامیک و مدالیون مجهز شده است. چرخ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی و اسپویلرهای عقب و همین‌طور نورپردازی‌های ویژه در فضای داخلی و خارجی، سامانه ناوبری (نویگیشن) و ریموت روشن کردن خودرو از دیگر ویژگی‌های ماکسیما ۲۰۱۷ است. علاوه بر آن، در تریم SR ماکسیما از سامانه تعلیق ارتقایافته، رینگ‌های ۱۹ اینچی، صندلی چرمی با ترکیب جیر مصنوعی و فرمان با ظاهر اسپورت‌تر استفاده شده است.

این اتومبیل لوکس از یک پیشرانه ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت ۳۰۰ اسب بخار بهره می‌برد و یک جعبه دنده متغیر پیوسته نیز بر روی آن قرار گرفته که قدرت تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو از تابستان گذشته وارد بازار جهانی شده و با قیمت ۳۳ هزار تا ۴۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. وزن ماکسیما ۲۰۱۷ حدود ۱۶۱۰ کیلوگرم و ابعاد آن ۴.۸۹ متر در ۱.۸۵ متر در ۱.۴۳ متر است. همچنین حداکثر سرعت این خودرو ۲۱۷ کیلومتر در ساعت بوده و سرعت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را در مدت ۶ ثانیه طی می‌کند.
ماکسیما 2017؛ سدان بزرگ و لوکس نیسان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج