جاباما
۵۰۶۵۸۲
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

ادعایی درباره کاندیداتوری احمدی‌ نژاد

تلاش اصولگرایان برای اتفاق نظر بر سر نامزد یا نامزدهای معین علی رغم تشکیل ائتلاف «جبهه ملی نیروهای انقلاب اسلامی» به نتیجه نرسیده است.

نامه نیوز: روزنامه الحیات چاپ لندن با انتشار گزارشی با عنوان «اختلافات اصولگرایان فرصت‌های پیش روی روحانی را تقویت می‌کند» نوشت: زمان نام نویسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران در میانه ابهامات موجود در میان اصولگرایان و جبهه‌های متعدد آن و تردید‌های این حزب برای معرفی نامزدهای خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت اعلام شد. این در شرایطی است که اصلاح طلبان موضع خود در حمایت از انتخاب مجدد حسن روحانی را اعلام کرده است.

این گزارش در ادامه می‌نویسد: تلاش اصولگرایان برای اتفاق نظر بر سر نامزد یا نامزدهای معین علی رغم تشکیل ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به نتیجه نرسیده است. با این وجود حدس و گمان هایی درباره احتمال کاندیداتوری محمد باقر قالیباف، رئیس شهرداری تهران و سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی ایران، دو شخصی که در انتخابات پیشین این کشور در مقابل روحانی شکست خوردند وجود دارد.

الحیات همچنین می‌نویسد: از سوی دیگر، جبهه‌های دیگر اصولگرا خواستار کاندیداتوری ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی شده و وی را گزینه بهتری که می‌تواند اصولگرایان را متحد کند می‌دانند به ویژه پس از آنکه محمد تقی مصباح یزدی نیز موافقت خود را با کاندیداتوری رئیسی اعلام کرده است. این در شرایطی است که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران نیز از کاندیداتوری حمید بقایی معاون خود برای حضور در رقابت‌های ریاست جمهوری ایران اعلام حمایت کرده است.

این گزارش در ادامه می‌نویسد: انتظار می‌رود که فعالیت‌های انتخاباتی در ایران از امروز و همزمان با پایان تعطیلات نوروز ایرانی آغاز شود.

الحیات در پایان نیز مدعی می‌شود که برخی منابع از نام نویسی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با وجود منع حضور وی از سوی رهبر ایران خبر داده و این اقدام وی را با پیش بینی برهم خوردن برنامه ریزی‌ها به ویژه در صورت رد صلاحیت حمید بقایی، نامزد مورد حمایت وی عنوان کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چه لرز های که بر جان بعضیها افتاده است بغصیها فکر نمیکردن همجین روزی ببینن ولی انچه خدا خواهد خواست اتفاق خواهد افتاد وراه فراری نیست توبه توبه قبل از انکه دیر شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج