۵۰۶۵۸۵
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دومین اشتباه نابخشودنی برانکو؟

با وجود آنکه برانکو سخت به رضاییان نیاز دارد اما همچنان اجازه تمرین را به این بازیکن نمی دهد.اگر پرسپولیس در فصل جاری هم قهرمانی را از دست دهد شاید هواداران این تیم بزرگ دیگر برانکو را نبخشند.

شفقنا ورزشی: برانکو ایوانکوویچ سومین فصل حضور خود در پرسپولیس را پشت سر می گذارد و با نتایج درخشانی که با سرخ پوشان به دست آورده به مربی محبوب در بین هواداران تبدیل شده است.

برانکو با وجود در پرسپولیس نتایج خوبی به دست آورده اما او در آستانه تکرار اشتباهی است که ممکن است بازهم جام قهرمانی را از سرخ پوشان بگیرد و شاید این بار دیگر هواداران پرسپولیس او را ببخشند و در نهایت مجبور به جدایی شود.

فصل قبل پرسپولیس با وجود آنکه زیبا بازی می کرد و بهترین خط حمله را در اختیار داشت اما به خاطر عملکرد ناامید کننده خط دفاعی جام را به استقلال خوزستان تقدیم کرد تا حسرت را به هواداران خود هدیه کند. برانکو را باید یکی از مقصران اصلی قهرمان نشدن سرخ پوشان در فصل قبل دانست چرا که با وجود آنکه باشگاه با سید جلال قرارداد داخلی امضا کرد بود اما این مربی کروات لجبازی کرد و اجازه نداد تا سید جلال به پرسپولیس برگردد.

به نظر می رسد که برانکو قصد ندارد از اشتباهات تاثیر گذار خود دست بردارد. پرسپولیس در روزهای حساسی که سخت به رامین رضاییان نیاز دارد این بازیکن را کنار خود نمی بیند. با وجود آنکه رضاییان حاشیه های زیادی داشته اما توانایی فنی بسیار بالایی دارد و حضور او در پرسپولیس برانکو ضروری به نظر می رسد؛ آن هم در شرایطی که تیم برای کسب عنوان قهرمانی به دو پیروزی دیگر نیاز دارد.

رضاییان با وجود آنکه در بسیاری از بازیها نیمکت نشین بود اما هرگاه فرصت بازی به او داده شد تاثیر گذار و خوب ظاهر شد. سانترهای دقیق رضاییان فرصت های زیادی را برای پرسپولیس در خط حمله به وجود می آورد و غیبت او در دیدار برابر نفت به شدت احساس شد. اگر پرسپولیس در فصل جاری هم قهرمانی را از دست دهد بدون شک برانکو مقصر اصلی خواهد بود و شاید این بار هواداران پرسپولیس او را به خاطر برخوردی که با رضاییان داشت نبخشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا اگر رضاییان رو دعوت نکند هواداران برانکو رو نمیبخشند.

    • بدون نام

      واقعا چقدر رامین بهتون داده پرسپولیس بدون برانکو یعنی رده دوازدهم قهرمان نشه دوم هم بشه میره اسیا

    • بدون نام

      حتی اگه پرسپولیس قهرمان نشه رامین نباید برگردد بخشش تا کی؟؟

    • امید

      هرچی برانکو بگه همونه تمام مربی های بزرگ در مقابل بی ادبی ها می ایستند دقیقا مثل کاری که فرگوسن با بکام کرد

    • محسن محمودی

      احساس میکنم این مطلب رو خود رامین رضاییان نوشته!!!!! آخه این مطلب چیه نوشتی شما؟؟؟؟ واقعا خجالت آوره. کجای دنیا یک بازیکن رو هزار بار میبخشند. بخشش رضاییان یعنی بی نظمی. هیچ تیمی بدون نظم قهرمان نشده. پس لطفا از این مطالب غیر فوتبالی ننویس

    • امید

      برانکو مربی خوبیه ولی کینه شتری داره کاریش نمیشه کرد.! دقیقا رفتارش با سیدجلال خصمانه بود. امیدوارم این مسایل به ناکامی ما در قهرمانی منجر نشود. با این وضعیت تو آسیا ره به جایی نخواهیم برد!

    • ابوذر

      مربی بزرگ سر اشتباه بازیکن اونارو جریمه میکنه ولی برانکو کینه ایی و عقده ایی تو درگیری اردو امارات ربیع خواه با علیپور بیشتر مقصر بودن پس چرا به اونا هیچ نگفت پس معلومه عقده داشته

    • بدون نام

      ماهایی که ۳۰ساله پرسپولیسی هستیم از همین حالا اعلام میکنیم که برانکو را میبخشیم و ازش خواهش هم میکنیم هر طور صلاح میدونه با بازیکنی که شانش پرسپولیس نیست برخورد کنه همین حرفا رو در مورد صادقیانم میزدید البته قیاس سید جلال و رضائیان مع الفارقه آخه سید جلال بآن همه مردانگی و پختگی و شعور رو میشه با بچه ای مثل رامین مقایسه کرد.

    • سرباز ارتش سرخ

      حرف اول و آخر رو پرفسور میزنه ، ولی اگه لطف کنه و برای آخرین بار رامین رو ببخشه همه خوشحال میشیم . و رامین هم باید دیگه مرتکب اشتباه نشه ، چون ارتش سرخ هیچ وقت او را نخواهد بخشید

    • داود

      بخشش اگه باعث سربلندی پرسپولیس بشه باید بخشید شما دارید احساسی حرف میزنید دراین که برانکو مربی بزرگیه هیچ شکی نیست واینکه واقعا پرسپولیس شده همونی که همه انتظار دارن ولی رامیین هم یکی از سرمایه های همین پرسپولیس بزرگه و نمی شه براحتی از دست دادش واقعا اگه فصل قبل گل زده ی کمتری داشتیم قهرمان نبودیم ؟ اینکه همه دست به دست هم دادن تا نذارن پرسپولیس قهرمان شه به کنار ما خودمون نباید به اینجور مسایل دامن بزنیم مطمئنا رامین هم خیلی به تیم کمک کرده وبازم میتونه امیدواریم که به تیم برگرده منتها با دونستن قدر پیراهن پرسپولیس بزرگ

    • بدون نام

      قهرمانی بدون رامین یعنی پشم,مثل همون ستاره قلابی

    • بدون نام

      یکی جلوی این برانکو رو بگیره! جوگیر شده معلومه اعصاب یوخدو فردا طارمیو اخراج میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج