۵۰۶۵۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارانی: به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت:پرسپولیس تیم خوبی است اما ما بدون توجه به وضعیت این تیم برای برد و کسب ۳ امتیاز بازی خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: صادق بارانی در خصوص وضعیت تیم پیکان در آستانه بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما در حال حاضر خوب است. ما در ابتدای فصل برای هدف ماندن در لیگ بازی کردیم اما با همت بچه‌ها و کمک مدیران باشگاه و برنامه‌های مربیان خوشبختانه الان به جایگاه خوبی رسیدیم. از طرفی بعد از دو سه بازی که نتیجه نگرفتیم بازی قبل خودمان را بردیم و مطمئنا در بازی مقابل پرسپولیس هم به دنبال ۳ امتیاز هستیم تا به گرفتن سهمیه آسیایی نزدیک شویم.

وی ادامه داد: با این همه ما می‌دانیم که بازی سختی در انتظار ماست اما تک تک بازیکنان برای این بازی انگیزه‌های فردی دارند چراکه در سال ۴ بار مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنیم و انگیزه‌های زیادی برای این بازی داریم. ما به دنبال گرفتن ۳ امتیاز هستیم. هر چند که پرسپولیس تیم خوبی است و تماشاگران خوبی دارد.

بارانی در مورد وضعیت پرسپولیس هم اظهار داشت: درست است که آنها بازی قبل‌شان را باختند اما واقعا تیم خوبی هستند. جایگاه آنها در جدول رده‌بندی گویای همه چیز است. از طرفی اکثر بازیکنان پرسپولیس از دوستان صمیمی من هستند اما با این شرایط ما به دنبال گرفتن ۳ امتیاز هستیم و کوتاه هم نمی‌آیم.

بازیکن تیم پیکان تصریح کرد: ما بازی قبل خودمان را برده‌ایم و پرسپولیسی‌ها بازنده از زمین بیرون آمدند. این مسئله باعث می‌شود تا ما با روحیه بهتری وارد زمین شویم. اما این مسائل برای ما مهم نیست. چیزی که مهم است این است که باید با تمرکز به دنبال گرفتن ۳ امتیاز بازی باشیم. کاری به شرایط و جایگاه پرسپولیس نداریم بلکه فقط به تمرینات خودمان فکر می‌کنیم و برای گرفتن حداکثر امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت.

وی در باره اینکه پیکان در ۳ بازی قبلی خودش مقابل سرخابی‌ها در لیگ امسال مستحق باخت نبود اما بازنده از زمین بیرون آمد و آیا فردا هم این اتفاق گریبان شاگردان جلالی را خواهد گرفت یا نه، گفت: ما در بازی رفت مقابل پرسپولیس ۳ موقعیت تک به تک عالی را از دست دادیم که یکی از آنها در لحظات پایانی بود و این موضوع باعث شد برنده نشویم. در بازی با استقلال هم به دلیل اخراج بازیکن‌مان ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و می‌دانید که مقابل تیمی مثل استقلال آن هم در ورزشگاه آزادی ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن چقدر سخت است اما با این حساب ما بازی شرافتمندانه‌ای انجام دادیم و سربلند بازنده از زمین بیرون آمدیم. در بازی مقابل پرسپولیس هم به زمین می‌رویم تا با کسب حداکثر امتیاز به گرفتن سهمیه نزدیک شویم.

بارانی درباره اینکه برخی شایعات مبنی بر اینکه دست‌هایی در کار است تا یک تیم خاص قهرمان شود هم ادامه داد: این حرف اصلا درست نیست که یک تیم خاص باید قهرمان شود. در حال حاضر همه کسانی که فوتبال می‌بینند می‌دانند که پرسپولیس بازی‌های بسیار خوبی انجام می‌دهد و مستحق صدرنشینی است. به نظر من گفتن این حرف‌ها اصلا خوب نیست.

بازیکن تیم پیکان در خصوص اینکه آیا برای بازی مقابل پرسپولیس شادی گل خاصی طراحی شده یا نه، تصریح کرد: قرار است امروز با بچه‌ها در این باره همفکری کنیم تا یک شادی گل طراحی کنیم. البته از آنجا که مرتضی آقاخان مصدوم شده شادی گل را برای او طراحی می‌کنیم تا بداند که بازیکنان پیکان به یاد او هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج