۵۰۶۶۱۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دین‌محمدی: باید با نورافکن برخورد شود

پیشکسوت استقلال معتقد است این باشگاه با برخورد باامید نورافکن، به این بازیکن کمک می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سیروس دین‌محمدی درباره وضعیت استقلال گفت: به نظرم استقلال خیلی خوب جلو می‌رود و نتیجه‌های خوبی را بدست آورده است. من امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و آنها در پنج بازی بعدی هم با همین قدرت ادامه دهند. من فکر می‌کنم که استقلال هنوز می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد هرچند که دومی هم برای این تیم ایده‌آل است.

او که تجربه کار با یعقوب کریمی و امید نورافکن در استقلال را دارد، درباره درگیری میان این دو بازیکن در جریان بازی آبی‌ها و فولاد خوزستان، بیان کرد: من هم شنیده‌ام که نورافکن بطری آب را به سمت کریمی شوت کرده است و درگیری بعد از آن پیش آمده است. یعقوب کریمی بزرگتر تیم است و برای استقلال زحمت کشیده است. حتما باید با نورافکن در این قضیه برخورد شود. اگر با او برخورد نشود، هیچ کمکی به او نمی‌شود. بعضی وقت‌ها با برخورد به یک بازیکن جوان به او کمک می‌شود. حتما کادرفنی استقلال برخورد لازم را با او می‌کند.

پیشکسوت استقلال درپاسخ به این سوال که گفته می‌شود احتمالا نورافکن مدتی در تیم‌های پایه استقلال به تمرین خواهد پرداخت و به نظر او این تنبیه مناسبی است، گفت: به نظر من تنبیه مناسبی است. در اروپا هم همین است. به خاطر دارم که حدودا سال ۷۲ بود و من ۲۰ ساله بودم که با تیم ملی و هدایت آقای پروین به آلمان رفتیم و با تیم آماتور بایرن مونیخ بازی کردیم. در آن بازی باسلر در تیم آماتور بازی می‌کرد و پرسیدیم که در این تیم چه کار می‌کند که گفتند او در تیم اصلی بایرن مونیخ با یک بازیکن در تمرین درگیر شده و به عنوان جریمه به مدت یک هفته به تیم آماتور فرستاده شده است.

سرمربی فعلی راه‌آهن درباره وضعیت این تیم گفت: همه می‌دانند که راه آهن مشکلات زیادی دارد و من فکر می‌کنم که اگر بتوانم این تیم را در لیگ یک نگه دارم، کار بزرگی کرده‌ام و این کار ارزش قهرمان دارد. ۱۵ بازیکن از این تیم جدا شده‌اند و کارخیلی سخت است. امکانات کافی نداریم ولی با همت بازیکنان تلاش می‌کنیم تا تیم را نگه داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید پرسپولیسی

      تربیتش مثل تیمشه.

    • فاتحي

      ضمن سلام و با کسب اجازه از بزرگان ،در خصوص آقای نورافکن و ضمن احترام به نظریات سیروس خان عزیز که قطعا از سر دلسوزی برای نورافکن عزیز و مهمتر از آن،برای استقلال بزرگ مطرح نمودند و یقینا حاصل تجارب ارزشمند ایشان و نیز شناخت مناسب از روحیات شاگردان سابق خود میباشد،اعتقاد دارم آنچه که حتما تمامی شیردلان استقلال و بخصوص یعقوب و امید عزیز به آن واقف هستند لزوم رعایت احترام و نظم و دستورپذیری از کادر فنی با شخصیت تیم هست و یقینا میدانند که اگر غیر ازاین باشد،سنگ بر روی سنگ بند نشده و تمام مجموعه به مشکل خورده و بلاشک دود آن در وهله اول به چشم خودشان خواهد رفت و قابل کتمان نیست که همگی بازیکنان در سایه موفقیت تیمی،خواهند توانست موفقیتهای انفرادی خود را به منصه ظهور برسانند...پس هر حرکت غیر مقبولی قطعا مردود بوده و شایسته تر آنست که مرتکب به افعال مردود،شخصا و بلافاصله شرط اخلاق و تدبیر را در پیش گرفته و ضمن پذیرش خطای خود و دوری از غرور بی ارزش،ضمن احیای ارزشهای خود،مانع از هر گونه تنش زایی و بحران حاصل از چنین اموری گردند و اصلا اجازه فراگیر شدن و سواستفاده به بدخواهان را نداده و به زحمات و تلاشهای ارزشمندی که خود داشته اند و حاصل آن،حضور در مجموعه وزین و پرافتخار استقلال و نیز حمایت طرفداران شایسته تقدیر بوده است،احترام گذاشته و شخصیت و ظرفیت والای فردی و انسانی خود را بجا آورند و با تکریم به هر نوع تنبیهی که از مرجع انضباطی و یا کادر فنی صادر میشود،یقین داشته باشند که خیر و صلاح آنان در نظر گرفته شده و هیچگاه استقلال بزرگ،فرزندان خود را از خود طرد نمینماید و فرزندان استقلال نیز مطمئن باشند که بزرگان باشگاه،در اندیشه بزرگی آنان بوده و بر این امر میکوشند...لذا یقین داریم فرزندان استقلال،قدر خود و بزرگان خود را میدانند و تمکین را سرلوحه اعمال قرار میدهند...
      سرافراز باشید...
      رضا فاتحي از سنندج

    • بدون نام

      ی هفته نهایت دو هفته اگه تو تیم پایه باشه خوبه...جوونه اشتباه کرده...ببخش از بزرگان هستش... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج