جاباما
۵۰۶۶۴۵
۲ نظر
۶۳۰۱
۲ نظر
۶۳۰۱
پ

گروه خونی Rh منفی و ارتباط آن با بیگانگان فرازمینی

به طور کلی گروه‌ خونی انسان‌ها به ۴ دسته A, B, AB و O تقسیم می‌شود. به گفته‌ی دانشمندان، فاکتور Rh، مقدار پروتئین موجود در سطح سلول‌هاست که وظیفه مبارزه با باکتری‌ها و ویروس‌ها در بدن را بر عهده دارد.

وبسایت گجت نیوز - آرش صابری: به طور کلی گروه‌ خونی انسان‌ها به ۴ دسته A, B, AB و O تقسیم می‌شود. به گفته‌ی دانشمندان، فاکتور Rh، مقدار پروتئین موجود در سطح سلول‌هاست که وظیفه مبارزه با باکتری‌ها و ویروس‌ها در بدن را بر عهده دارد. اکثر انسان‌های زمین، دارای این پروتئین‌ها در سطح سلول‌های خود هستند که به آنان افرادی با فاکتور Rh مثبت اطلاق می‌شود. اما دسته‌ کوچکی از انسان‌ها، چنین پروتئین‌هایی را در سطح سلول‌های خود ندارند! به این دسته‌ی کوچک، افرادی با Rh منفی گفته می‌شود. توضیح علمی مربوط به این اختلاف اساسی چیست؟ علت وجود گروه خونی Rh منفی را در چه زمینه‌ای می‌توان ریشه‌یابی کرد؟ در طول این سال‌ها، دانشمندان بسیاری با مطالعات مختلف، در پی کسب پاسخی برای این سوال‌ها بوده‌اند.
گروه خونی Rh منفی و ارتباط آن با بیگانگان فرازمینی

آیا گروه خونی Rh منفی اصالت فرازمینی دارد؟

اکنون دانشمندان بر این باور هستند که به یک یافته‌ی شگفت‌انگیز در مورد Rh مثبت و منفی دست یافته‌اند. بر اساس این نظریه‌ی علمی، در گذشته‌های دور موجودات بیگانه به زمین آمده و با دستکاری ژنتیکی انسان‌ها، نژادی از آنا را با گروه خونی Rh منفی تحت عنوان "برده"‌ها ایجاد کرده‌اند.

مردمان ناحیه Basque (قسمتی مشترک از مرز اسپانیا و فرانسه)، دارای بیشترین درصد از انسان‌هایی با گروه خونی Rh منفی هستند. حدود ۳۰ درصد از آن‌ها دارای ژن (rr) از Rh منفی و ۶۰ درصد دیگر دارای یک ژن (r) از گروه خونی Rh منفی هستند.

اما سوال در مورد گروه خونی Rh منفی و ارتباط آن با بیگانگان فرازمینی، در نوع خود بسیار جالب است! به عقیده‌ی محققین، این نظریه‌ی جدید می‌تواند علت عدم امکان نگهداری مادر، با گروه خونی Rh مثبت از جنینی با گروه خونی Rh منفی را توضیح دهد. گفته می‌شود بسیاری از قوانین موجود در این زمینه، ممکن است به علت اصلاحات ژنتیکی فرازمینی‌ها باشد. چرا که گروه خونی Rh مثبت و Rh منفی، به جای ادغام شدن، تمایل به دفع یکدیگر دارند.

این نظریه، به دوران سومریان باستان باز می‌گردد. جایی که گفته می‌شود یک گونه‌ای بیگانه از موجودات فرازمینی با نام آنوناکی به زمین آمده و نژاد جدیدی از انسان‌ها را بنا نهادند!

اعتقاد بر این است که با یک برنامه‌ریزی دقیق، بیگانگانی که در زمان‌های به دور به سیاره زمین آمده‌اند، سعی بر آن داشته‌اند که با اصلاح نژاد موجودات زمین، از آنان بردگانی قدرتمند تربیت کنند.

گروه خونی Rh منفی و ارتباط آن با بیگانگان فرازمینی

با تکیه بر این نظریه، گروه خونی Rh منفی ، میراثی از آنوناکی بر کره زمین است. نکته جالب‌تر در مورد مشخصه خونی Rh منفی این که افرادی با این گروه خونی، کاملا منحصر به فرد و مخصوص به منطقه‌ای خاص هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به خانواده سلطنتی بریتانیا اشاره کرد که در این باره، بحث و گفتگو پیرامون غیرزمینی بودن آنان بسیار است. با وجود اینکه این فرضیه هنوز به تایید نرسیده، اما همچنان سوالات نگران‌کننده‌ای در این میان وجود دارند. از همه مهم‌تر اینکه جامعه‌ی فعلی و زمینیان اصیل، چه واکنشی به این واقعیت بالقوه نشان خواهند داد؟ اگر گروه خونی Rh منفی و مردمانی با این مشخصه خونی، دارای اصالتی فرازمینی باشند، در این صورت ما شاهد یک میراث قدیمی از بیگانگانی پیشرفته هستیم که در گذشته‌ای دور از ما ملاقات کرده‌اند.

آیا احتمال ارتباط‌های ذهنی بین مردمانی با گروه خونی Rh منفی ، و فرازمینی‌ها وجود دارد؟ اگر چنین باشد، باید منتظر وقوع چه تغییراتی در زمین باشیم؟

انجیل ۶:۲

پسران خدا دختران آدمیان را دیدند. آن‌ها را به همسری برگزیدند، هرکدام را که دوست داشتند.

به نقل از انجیل کینگ جیمز: مردان اسرائیل و پسران خدا، از فرزندان انسان نیستند!

گروه خونی Rh منفی و ارتباط آن با بیگانگان فرازمینی

انجیل سفر خروج ۳۴:۲۳ و ۳۴:۷

مجازات، شامل حال فرزندان آنها تا نسل سوم و چهارم نیز می گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب بود. ممنون

    • بدون نام

      این چرت وپرتا هیچ پایه و اساس علمی نداره، موجودات فرازمینی دیگه چه صیغه ایه؟ نکنه مثل فرعون میخوان بگن ملکه بریتانیا آسمانیه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج