۵۰۶۶۷۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آیت الله نوری همدانی: خوش‌ بینی به آمریکا «جاهلانه» است

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خوش‌بینی به آمریکا جاهلانه است، گفت: امروز آمریکا بیشترین دشمنی را با ایران اسلامی دارد، چون ایران به‌عنوان عامل وحدت نیروهای مقاومت منطقه در صف اول استکبار‌ستیزی قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز در درس خارج فقه خود ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، این ماه را مقدمه‌ای برای ماه مبارک رمضان دانست و اعمال این ماه را بسیار مهم توصیف کرد و ضمن توصیه به طلاب اظهار داشت: طلاب و فضلا از فرصت گران‌بهای ماه رجب بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وضعیت فعلی جهان اسلام تأکید کرد: متأسفانه دشمن با ایجاد تفرقه و اختلاف و ساختن فرق دروغین مثل وهابیت و پرورش تکفیری و سلفی ضربه بزرگی به مسلمانان زده است؛ امروز طلاب و دانشمندان جهان اسلام باید با ایجاد وحدت و همدلی و پاسخ به شبهات ایجادشده از سوی دشمن به این مسائل پایان دهند، شیعه و سنی وظیفه دارند این گروه‌های افراطی را معرفی و از آنان اعلام برائت کنند.

وی افزود: مسلمان باید بدانند که عامل همه این مشکلات، استکبار جهانی یعنی آمریکاست و ما نباید از دشمن درجه‌یک مسلمانان یعنی آمریکای جنایتکار غافل باشیم.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: آمریکا با ایجاد گروه‌های تکفیری و کمک به ایادی خود در منطقه و ایجاد جنگ و خونریزی در یمن و بحرین می‌خواهد حاشیه امنی برای صهیونیست‌ها درست کند تا بتواند به تجاوز و ظلم و ستم خود ادامه دهند بنابراین وظیفه اول مسلمین وحدت و دشمن‌شناسی است.

وی در پایان گفت: امروز آمریکا بیشترین دشمنی را با ایران دارد و، چون ایران در صف اول استکبارستیزی و عامل وحدت نیروهای مقاومت منطقه است بنابراین حمله اولیه آنان از جنبه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به ایران است؛ خوشبینی به آمریکا جاهلانه است و در جریان برجام و تمدید تحریم‌های اخیر آن‌ها نشان دادند که در اوج خباثت هستند و هیچ پایبندی به قرارداد و توافق ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرکسی به آمریکا خوشبین باششه یک جاهل

    • بدون نام

      آمریکا چیه که انقدر جاهلان به دنبال رابطه با آن هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج