جاباما
۵۰۶۷۱۸
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

حداقل میزان افزایش حقوق بازنشستگان

به گفته دکتر نوربخش، بر اساس قانون تأمین اجتماعی حداقل حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی برابر با حداقل حقوق مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال گذشته افزایش ۱۴.۵ درصدی در این وزارت خانه به تصویب رسیده است، حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز به همین میزان افزایش می‌یابد

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهوری در نخستین ساعات سال ١٣٩٦، خط تولید جدید جامدات شرکت داروسازی رازک را افتتاح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ساعاتی پس از تحویل سال نو با حضور در شرکت داروسازی رازک، ضمن افتتاح خط تولید جدید جامدات رازک، از بخش‌های مختلف این خط تولید داروسازی، بازدید و با توضیحات مسئولان و دست‌اندرکاران در جریان روند تولید و مزایای این محصول جدید قرار گرفت.

حذف دفترچه‌های کاغذی در سازمان تأمین اجتماعی

حذف دفترچه‌های کاغذی در سازمان تأمین اجتماعی از چندین سال قبل، آرزویی دیرین بود که در دولت تدبیر و امید این آرزو به برنامه اجرایی تبدیل شد و در روزهای پایانی سال ٩٥ شاهد اجرایی شدن اولین گام موفق در اجرای این برنامه بودیم و دفترچه‌های کاغذی در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی حذف شد.

جشن حذف دفترچه در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی با حضور نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و روسای کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت برگزار شد.

دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این مراسم جشن گفت: حذف دفترچه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی گامی بزرگ و ارزشمند است که با پیگیری‌ها و تلاش‌های مجاهدانه طی سال‌های اخیر انجام شده و یکی ازنتایج اجرای نهضت IT در سازمان تأمین اجتماعی است.

دکتر نوربخش افزود: نهضت IT برای جبران ضعف‌ها و عقب ماندگی هایی که در استفاده از فن آوری اطلاعات در این سازمان بوجود آمده بود، اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای حذف دفترچه زیرساخت هایی در حوزه فن آوری اطلاعات ایجاد شده است که می‌تواند در نظام ارجاع نیز مورد استفاده قرار گیرد و همچنین این امکان نیز فراهم است که برنامه حذف دفترچه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در کل کشور تسری یابد.

وی در ادامه اضافه کرد: تامین اجتماعی بیشترین رکورد اطلاعاتی را در کشور دارد و ٥٠ میلیارد رکورد دیتا دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: حذف دفترچه بیمه درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به عنوان اقدامی بزرگ و ارزشمند از سوی این سازمان و قابل تقدیر است.

دکتر مسعود پزشکیان به نبود داده و اطلاعات در کشور به عنوان یکی از مشکلات اشاره کرد و افزود: اگر داده‌ها در همه سطوح جمع شود همه کار‌ها به خوبی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن داده‌ها و اطلاعات متمرکز، هر تخلفی را می‌توان شناسایی کرد و هر کسی که خدمت نگرفته یا گرفته قابل شناسایی است.

دکترعلی نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیزگفت: کار امروز سازمان تامین اجتماعی با حذف دفترچه‌ها کار بسیار بزرگی است و حتی اگر یکی از بیماران با خطای پزشکی مواجه نشود خیلی ارزشمند است.

نوبخت افزود: این طرح مزایای ارزشمندی دارد که باید از زحمات مسئولان سازمان تامین اجتماعی برای این موضوع تقدیر کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیزگفت: حذف دفترچه‌ها کارخوبی است که از سوی تامین اجتماعی انجام شده است.

افزایش ۱۴. ۵ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی

دکتر نوربخش اعلام کرد که حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی برای حداقل بگیران به میزان ۱۴.۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گفته دکتر نوربخش، بر اساس قانون تأمین اجتماعی حداقل حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی برابر با حداقل حقوق مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال گذشته افزایش ۱۴.۵ درصدی در این وزارت خانه به تصویب رسیده است، حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز به همین میزان افزایش می‌یابد.

نوربخش تصریح کرد، میزان افزایش حقوق سایر سطوح نیز پس از بررسی‌های لازم و طی مسیر قانونی و تصویب هیأت محترم وزیران اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با اعمال افزایش ١٤ و نیم درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال ٩٦ ملاحظه می‌شود که میزان افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین افزایش حقوق جامعه کارگری در دولت تدبیر و امید در همه سال‌ها بیشتر از نرخ تورم بوده است و این افتخاری برای دولت محسوب می‌شود.

نوربخش ادامه داد: اگر افزایش حقوق اعمال شده در این سال‌ها را با دولت قبل مقایسه کنیم که با تورم‌های آنچنانی افزایش حقوق‌ها به میزان ٧ درصد و ٩ درصد بود می‌بینیم که واقعا در این دولت گامهای عملی قابل توجهی برای بهبود معیشت مردم برداشته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای نور بخش شما اینقدر دست و دلبازی نکنید به کم برگردید به عقب،مثلاً سال88،تورم را خوب متوجه میشوید اینقدر دروغ تحویل مردم ندین

    • شکیبه

      تغییر نوع دفترچه بیمه درمانی چه کمکی به بهداشت ودرمان میتواند داشته باشد؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا نمیدونی؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • حسین

      هی گرانی بیشتر میشه هی میگن تورم اومده پایین
      حقوق بازنشسته ها هم هی در جا میزنه

    • شکیبه

      امسال ازاون سال هاست.نونمون توروغن حیوانیه!!!!!

    • مصیب

      به نظر من در تیتر و متن این خبر تناقضی وجود داره!ما نفهمیدیم چهارده نیم درصد حداقل افزایشه یا میزان افزایش برای حداقل بگیرانه!من که گیج شدم یکی منو راهنمایی کنه!!!!خخخخخخ

      پاسخ ها

      • احمد

        .دیگه خبر از این واضح تر گیج شدن نداره که
        .برای حداقل بگیران به میزان 14.5 درصد افزایش می‌یابد وبرای سایر سطوح یعنی بالای 2 میلیون بگیرا بعدا اعلام خواهد شد

      • حسین

        دوست من اونا همین رو میخوان که گیج باشیم

    • محمد

      خجالت بکشید مفت خورها با این حقوق میشه زندگی کرد؟

    • بدون نام

      بااین همه منابع نفتی و گازی باید اشک شرمساری ریخته شود.

    • بدون نام

      حقوق مستمری بگیران چند درصد افزایش می یابد

    • مستمران

      قرار شد حقوقهای زیر دو میلیون ۲۰٪،اضافه شود پس ۵/۵٪ کجارفت بابا تو عمرتون یه دقیقه دروغ نگید جان مادرتان خدایا تو گواه باش!!!!

    • بازنشسته تامین اجتماعی بد بخت

      اینها به تنها کسی که اهمیت نمی دهند بازنشستگان تامین اجتماعی است همه کشور باید حقوقشان بالای دو میلیون باشه آنوقت ما باید ۹۰۰ باشه خودشان می‌دانند که نمیشه زندگی کرد چرا ملت باید دنبال احمدی نژاد یا بقایی باشند چون میدانند که تو این مملکت پول و در آمد کم نیست و اینها دروغ میگویند و برای خودشان و خانواده آنها و بچه های آنها است اگه احمدی نژاد به گفته اینها گند زد باز به ملت داد

    • بدون نام

      همه اش دوروغ جیب خودشان پر میکند گور پدر مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج