۵۰۶۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میناوند: از تصادف جان سالم به در بردم

ملی پوش سابق فوتبال ایران می گوید در صحنه تصادف آسیبی به وی وارد نشده است، هرچند خسارت زیادی به ماشین او زده شد اما چپ پای سابق فوتبال ایران در صحت و سلامت به سر می برد. ​​​​​​​

ورزش سه: مهرداد میناوند در روزهای اخیر یکی از خبرسازترین فوتبالی ها بود، روز گذشته خبری مبنی بر تصادف این پیشکسوت فوتبالی منتشر شده بود که باعث نگرانی هواداران وی شده بود.

خرافاتی نیستم اما روز سیزدهم برای من خوش یمن نبود

من خرافاتی نیستم و اتفاقا بر خلاف خیلی ها معتقدم سیزده ابدا نحس نیست اما گاهی اوقات در همین روز سیزده بدر اتفاقات بدی برای من می افتد، یکی دو بار در این روز تصادف کردم و در دوران فوتبالی ام هم گاهی اوقات در دیدارهایی که در این روز برگزار می شد نتایج بدی به دست می آوردیم و در مجموع با اینکه خرافاتی نیستم اما این روز بعضی وقت ها من را دچار مشکل کرده است.

برخلاف ماشینم، من هیچ آسیبی ندیدم

در حال بازگشت بودم که متاسفانه ضربه شدیدی به ماشینم وارد شد، تصادفی که من کمترین تقصیر را هم در آن نداشتم، خداراشکر به دلیل اینکه کمربند ایمنی ام را بسته بودم مشکل جسمانی خاصی متوجه ام نشد اما ماشینم به شدت خسارت دید، البته من راننده آن ماشین را دیدم، پیاده شدم و وقتی فهیدم او هم مشکل جسمانی ندارد رضایت دادم تا صحنه را ترک کنیم.

برخی از دوستان به برنامه های آشپزی و خیاطی هم رحم نمی کنند

وقتی از او درباره حضورش در برنامه های تلویزیونی می پرسیم با خنده پاسخ داد: من فقط در یک برنامه شبکه اول و برنامه خندوانه حضور یافتم، نمی دانم چرا برخی اینگونه صحبت می کنند، برخی از دوستان که فقط کم مانده تهیه و تولید برنامه های آشپزی و خیاطی را برعهده بگیرند من که حضور عجیبی نداشتم، اگر از من خواسته شود در برنامه هایی که محبوب مردم هستند حضور پیدا کنم چرا این کار را نکنم.

آنقدر بگویید تا ممنوع التصویر شوم

چهار، پنج سال گذشته متاسفانه من ممنوع التصویر بودم و نمی توانستم در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کند بعد از رهایی ام از این موضوع نیز تنها چند بار آن هم در برنامه های دورهمی و خندوانه و یکی دو برنامه دیگر حضور پیدا کردم، که فکر نمی کنم در مدت زمان چهار، پنج سال زیاد باشد، در ضمن از این حضور هم بسیار خوشحالم چرا که همه آنها برنامه هایی بودند که باعث سرگرمی مردم می شوند (باخنده) حالا آنقدر بگویید تا باز هم ممنوع التصویر شوم.

تعطیلات سرعت گیر پرسپولیس است

وقفه برای تیم هایی که روند خوبی در نتیجه گیری دارند مانند سم است، حال اگر این وقفه به خاطر عید نوروز باشد هم اوضاع را بدتر می کند، پرسپولیس هم هرگاه پس از مدت زمانی تعطیلی بازی های خود را آغاز می کند از دوران آرمانی خود به دور است و یکی دو بازی طول می کشد تا دوباره روی ریل بیفتد. تعطیلی اخیر لیگ هم ضربه خود را به پرسپولیس زد.

حق پرسپولیس شکست نبود

انصافا حق پرسپولیس در دیدار برابر صنعت نفت شکست نبود، با توجه به تمرکز کمتری که این تیم نسبت به بازی های قبل داشت اما بازهم موفق شد بازی خوبی به نمایش بگذارد و فرصت های مناسبی را نیز ایجاد کند، آنها نباید این بازی را واگذار می کردند چرا که به راحتی می توانستند از یکی از فرصت های به دست آمده استفاده کنند به نظر من با احترام به تمام خوزستانی ها پرسپولیس می توانست برنده این بازی باشد.

گل صنعت نفتی ها خطا بود

من فکر می کنم تکلی که توپ را از دست پرسپولیسی ها درآورد و زمینه ساز گل نفتی ها شد خطا بود، آن صحنه کاملا مشخص است و متاسفانه نمی دانم چرا فلان کارشناس داوری در برنامه تلویزیونی حاضر می شود و به زور اصرار دارد که مثلا آن صحنه خطا نبوده و داور تصمیم خوبی گرفته است. به هرحال اشتباه داوری همه جای دنیا هست و همه هم آن را پذیرفته اند.

این بازی تنها یک اتفاق بود

آبادانی ها سرزن های خوبی داشتند و از طرفی دروازه بان این تیم نیز کاملا مطمئن از دروازه بیرون می آمد و توپ ها را مهار می کرد. کاش پرسپولیسی ها از عمق به دفاع این تیم می زدند چرا که در این صورت خیلی راحت تر می توانستند به دروازه حریف برسند. البته این بازی را می توان تنها یک اتفاق دانست و بازیکنان باید آن را کاملا از ذهن خود دور کنند.

خیال پرسپولیسی ها نباید از قهرمانی راحت باشد

به عقیده من تا زمانی که سیدجلال حسینی جام قهرمانی را بالای سرش نبرد نباید باور کرد پرسپولیس قهرمان است، هنوز پنج بازی باقی مانده و بازیکنان این تیم نباید فریب اختلاف ۹ امتیازی با تیم دوم را بخورند، آنها باید در پنج دیدار آخر فقط به امید قهرمانی بی حرف و حدیث به میدان بروند تا وقتی جام را بالا نبردند، نباید خیالشان راحت شود که قهرمان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج