۵۰۶۷۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترافیک سنگین در محدوده امامزاده هاشم

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در محور تهران، از محدوده امامزاده‌هاشم حجم ترافیک سنگین و کند اعلام شده است، هم‌چنین در محدوده لاهیجان، لنگرود و آستانه هم شاهد ترافیک سنگین هستیم، اما در بقیه محورهای استان تردد مشکل خاصی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در محور تهران، از محدوده امامزاده‌هاشم حجم ترافیک سنگین و کند اعلام شده است، هم‌چنین در محدوده لاهیجان، لنگرود و آستانه هم شاهد ترافیک سنگین هستیم، اما در بقیه محورهای استان تردد مشکل خاصی ندارد.

سرهنگ «حسین محمدپور»، رئیس پلیس راه استان گیلان در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی استان، اظهار کرد: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی، در برخی محورهای خروجی استان حجم ترافیک زیاد و کند است.

وی افزود: در محور تهران، از محدوده امامزاده‌هاشم حجم ترافیک سنگین و کند اعلام شده است، هم‌چنین در محدوده لاهیجان، لنگرود و آستانه هم شاهد ترافیک سنگین هستیم، اما در بقیه محورهای استان تردد مشکل خاصی ندارد.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش برف در برخی نقاط استان، گفت: مسیر پونل به خلخال که هم‌چنان مسدود است، در محدوده کوهین هم بارش برف گزارش شده که رانندگان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی خطاب به رانندگان یادآور شد: به رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و مرتفع استان را دارند، توصیه می‌کنیم حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند. هم‌چنین در اغلب نقاط استان شاهد بارش باران هستیم که رانندگان محترم می‌توانند با رعایت فاصله طولی مناسب، توجه به مقابل و خودداری از سبقت و سرعت غیرمجاز از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج