جاباما
۵۰۶۷۸۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عباسی: میثاقیان روح تازه‌ای به سیاه جامگان داد

مدیرعامل سیاه جامگان می گوید: با حضور میثاقیان روح جدیدی در این تیم دمیده شده و ای کاش چند هفته زودتر می توانستیم این تغییرات را در تیم به انجام برسانیم.

ورزش سه: علی عباسی در رابطه با بازی های اخیر سیاه جامگان و کسب امتیاز از سه بازی اخیر گفت: خداراشکر پس از حضور اکبر میثاقیان روح جدیدی در تیم دمیده شده، بازی های اخیر کاملا نشان می دهد که تیم شخصیت خود را پیدا کرده و اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم هر سه بازی اخیر را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: در برابر استقلال و نفت از روی نقطه پنالتی گل خوردیم و پیروزی مان تبدیل به تساوی شد و همیطور در برابر سپاهان هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما تنها یک تساوی به دست آوردیم، شرایط مان اکنون هم از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و خوشحالم که می بینم تمام بازیکنان هم قسم شده اند تا تیم را در لیگ نگه دارند.

مدیرعامل سیاه جامگان در ادامه گفت: خوشبختانه اکنون اوضاع برای ما تغییر کرده و با توجه به جدول رقابت ها و بازی های مربوط به تیم های دیگر کاملا امیدواریم بتوانیم در لیگ برتر ماندگار شویم. بزرگترین افسوس مان اکنون این نکته است که ای کاش چند هفته زودتر می توانستیم شرایط تیم را تغییر دهیم و میثاقیان را به مجموعه اضافه کنیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

او درباره اوضاع مالی تیمش گفت: به هرحال اوضاع مالی هم کمی تغییر کرده و امیدواریم در هفته های آینده بتوانیم شرایط را بهتر از این کنیم، پرداخت هایی جزئی و پاداش هایی پس از بازی های خوب تیم داشتیم و امیدوارم بتوانیم باز هم به زودی به تیم تزریق مالی داشته باشیم تا بازیکنان با شرایط روحی و روانی خوب در پنج فینال باقی مانده به میدان بروند.

عباسی در پایان گفت: ما در هر کدام از بازی های پیش رویمان یک فینال در پیش داریم و به دنبال کسب امتیاز از آنها هستیم، در این میان دیدار آینده مان که در مشهد برگزار می شود برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با سه امتیاز آن می توانیم تکلیف خود را روشن کنیم، امیدوارم هواداران در این بازی هم به ورزشگاه بیایند و به حمایت از تیم بپردازند تا با استفاده از تمام استعدادهای موجود به مصاف حریف مان برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      بهتر بجای این دست و پا زدن بفکر یک چمدان شیک برای سفر به لیگ یک باشی..با بی پولی ابروی شهرمان رو بردین شما و پدیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج