۵۰۶۷۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آملی لاریجانی: برای انتخابات ما خواب‌ هایی دیده‌‌اند

الله آملی لاریجانی در واکنش به اظهارات نماینده جدید آمریکا در سازمان ملل گفت: اظهارات این فرد نشان می‌دهد که برای انتخابات امسال ما خواب‌هایی دیده‌اند.

خبرگزاری میزان: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه نماینده آمریکا در سازمان ملل اظهار کرد: این خانم که به تازگی به این سمت گماشته شده است در بدو حضور خود در این جایگاه اظهاراتی داشته که از چند جهت مهم است. اولین نکته در اظهارات او این است که نشان می‌دهد برای انتخابات امسال ما خواب‌هایی دیده اند.

رئیس دستگاه قضایی افزود: این شخص می‌گوید که در سال ۸۸ به انقلاب سبز کم کمک کردیم. یعنی فتنه‌ای که به راه افتاده بود و تمام کشورهای غربی و خود آمریکا که پیش از آن برای برقراری روابط پیام مخفیانه ارسال می‌کرد، از این فتنه حمایت کردند، میزان حمایت‌هایشان کم بوده است و حال می‌گویند اگر ما موضوع را ر‌ها نمی‌کردیم رویاهایشان بر باد نمی‌رفت. متاسفانه برخی افراد در داخل نیز نسبت به این موضوع و چنین اظهاراتی بی‌توجهند.

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: مردم، مسئولان و مدیران باید با بصیرت هر چه بیشتر به این گونه سخنان دشمن توجه داشته باشند و حساسیت به خرج دهند. البته مطمئنیم که قوه قضاییه، نیروهای انتظامی وامنیتی، مسئولان و مهمتر از همه خود مردم این بار اجازه نخواهند داد که مانند سال ۸۸ فتنه‌ای شکل بگیرد. قطعاً اینگونه نخواهد بود که همانند آن سال، ده ماه اغماض و صبر به خرج داده شود. کشورهایی نظیر آمریکا نیز باید بدانند که در صورت مداخله‌های از این قبیل سیلی بسیار محکمی خواهند خورد.

رئیس قوه قضاییه یکی دیگر از نکات قابل تحلیل در اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل را تلاش آمریکا برای استفاده ابزاری از سازمان ملل متحد دانست و گفت: این شخص به صراحت می‌گوید که سازمان ملل برای ترویج ارزش‌های آمریکا تلاش کمی کرده است. این عبارات سرشار از تکبر و تبختر است. باید گفت: مگر شما چه ارزش‌هایی دارید که سازمان ملل موظف به ترویج و پیگیری آن‌ها باشد؟ ارزش‌های شما در بزرگترین جنایات در یمن، افغانستان، عراق و سایر نقاط جهان خلاصه شده است. در جایی تعبیر کرده اند که ایالات متحده، وجدان اخلاقی جهان است. این تعبیر در مورد کشوری به کار برده شده است که کمتر جنایتی در دنیا بدون حضور آن اتفاق می‌افتد. واقعاً کسی وقیح‌تر از این سخنان نمی‌تواند بر زبان بیاورد.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه تلاش آمریکا در جهت استفاده ابزاری بیش از پیش از سازمان ملل و به ویژه موضوع حقوق بشر علیه کشورهای مستقل نظیر ایران است، تاکید کرد: همه موظفیم در مقابل اختاپوس رسانه‌ای غرب که در خدمت سیاست‌های سلطه جویانه آمریکاست حرف خود را به گوش جهان برسانیم و چهره کشورهای سلطه را نزد افکار عمومی جهان آشکارتر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج