۵۰۶۷۹۷
۲۰ نظر
۵۰۰۷
۲۰ نظر
۵۰۰۷
پ

حاجی بابایی: حقوق معلمان را حدود یک میلیون افزایش دادم

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی به وزارت آموزش و پرورش آمدم میانگین حقوق معلمان ۴۸۹ هزار تومان بود و وقتی که از وزارتخانه رفتم این میانگین به ۱ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان رسیده بود.

خبرگزاری میزان: حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نشست اقشار مختلف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با کاندیداهای این جبهه در پاسخ به پرسش‌های حاضران در جلسه اظهارکرد: امروز بیش از ۶۰ درصد از کارگاه‌های ما در سراسر کشور یا تعطیل شده اند و یا در شرف تعطیلی هستند؛ پیش بینی‌های دقیقی را بر روی امنیت شغلی کارگران انجام داده ایم و می‌دانیم حمایت از تولید ملی، جلوگیری از قاچاق و جلوگیری از واردات بی رویه اصلی‌ترین راهکارهای ما در عرصه اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه‌ای که در وزارت آموزش و پرورش دارم به شدت با به کارگیری قراردادی، حق التدریسی و همچنین شرکتی معلمان مخالف هستم؛ همه معلمان در زمان مسئولیت من در وزارت آموزش و پرورش استخدام شدند؛ ۴ سال رئیس هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان بودم و زمانی که از وزارتخانه رفتم این صندوق ۱۱۵۳ میلیارد تومان سود دهی داشت؛ در ابتدا حقوق من در وزارت سه میلیون تومان بود و روزی که از وزراتخانه خارج می‌شدم ۶ میلیون تومان دریافتی داشتم؛ وقتی به وزارت آموزش و پرورش آمدم میانگین حقوق معلمان ۴۸۹ هزار تومان بود و وقتی که از وزارتخانه رفتم این میانگین به ۱ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان رسیده بود.

وی در ادامه ضمن تاکید برای به کارگیری نیروی بانوان و همچنین جوانان در اداره کشور گفت: اعتقاد به نیروی عظیم بانوان را امام خمینی (ره) به ما آموخت؛ این ظرفیت بزرگ باید در اختیار کشور قرار بگیرد؛ دولت را باید از مباحث اقتصادی جدا کرد و اقتصاد را به مردم داد که در اینجا نقش بانوان بسیار پررنگ است.

حاجی بابایی افزود: امروز متاسفانه الگوسازی ما الگوسازی هایی نیستند که جوانان را جذب خود کنند؛ نمی‌شود در کشور حدیث و آیه خواند در حالی که خود خواننده عامل به آن حدیث و آیه نباشد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش درادامه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما با آمریکا جنگ نمی‌کنیم بلکه هم آوردی می‌کنیم واین هم آوردی در حوزه نظری و تئوری می‌باشد؛ ما هیچ گاه پنجه هایمان را در برابر آمریکا سست نمی‌کنیم؛ آمریکایی‌ها سعی می‌کنند از راه ناکارآمدی در داخل ما را شکست دهند؛ هر گونه خوش خیالی و مسامحه در برابر آمریکا ما را با مشکلات جدی رو به رو می‌کند کما اینکه در سالهای اخیر نتیجه این نگاه را دیدیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار ما در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اول بر این شده که اراده ملت را ملاک قرار دهیم؛ ما در جبهه مردمی آسیب‌های دوره‌های گذشته را رصد کرده ایم تا دیگر تکرار نشوند و بر همین اساس قرارمان بر این است که ملاک انتخاب منتخب جبهه تن‌ها رأی مردم باشد؛ نمی‌شود از میان ۵ نفر منتخب جبهه مردمی ۴ نفر به خاطر فردی که بر اساس نظرسنجی‌ها آرایش بیشتر از دیگران است کنار نرود؛ بر اساس نظرسنجی‌ها و نوع خاص ملت هر وقت اراده ملت بر این بود که یک نفر باید جلو قرار بگیرد بقیه باید از این شرایط تبعیت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      شما پول صندوق ذخیره فرهنگیان را برگردونید حقوق زیاد پیشکش .حقوق یک ماه معلم خرج یک روز شماس بیچاره ها با سیلی صورتشون سرخ نگه داشتن .خدا ازتون نگذره که هر کدام به هر نحوی که میتونید گند زدید به مملکت ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میانگین افزایش روحانی 1میلیون200تومن با تورم تک رقمی
        میانگین افزایش دولت قبل زیر 1میلیون با تورم نجومی

    • مهدي ش

      باز نزديك انتخابات شد حاجى بابايى منم منم يادش افتاد ، شما سيستم آموزش و پرورش رو نابود كرديد ، حقوق معلمان بازنشسته رو نابود كرديد. بهتره همون نمايندگى همدان رو ادامه بديد، ..

    • بدون نام

      دروغ روز سیزده بدر

    • بدون نام

      احسن.اگه بیایی رای من تویی ای مرد عمل و اقدام

    • بدون نام

      چییییییی؟ ؟؟؟؟؟؟؟ پس کو

    • علیرضا

      دروغ محضه. نه وزیران احمدی نژاد و نه وزیران روحانی هیچ کدومشون این کار رو نکردن و فقط دارن از خودشون تعریف میکنن

    • محمدعلي

      در مقابلق تورم۴۶درصدی هنر نکرده

    • بدون نام

      اما یادت رفته که رئیس دولتت یه بلایی سر اون یک ملیون آورد که ۱۰۰ هزار تومان ارزش نداشت.چقدر دروغ و ریاکاری و تظاهر آدم میمونه امثاله اینا اصلا باوری به مرگ و قیامت و حساب و کتاب دارن که اینطوری وقیحانه دروغ میگن

    • امیر

      بهترین وزیر آموزش و پرورش از هر لحاظ آقای حاجی بابایی هست خدا حفظش کنه.به امید دیدار مجدد این دفعه بعنوان کاندید ریاست جمهوری

    • م م

      منظورش کل معلما با هم یک میلیون بوده

    • بدون نام

      از جیب خودت که ندادی وکار خلافی کردی و اقتصاد ایران را فلج کردی فکر نکن کار خوبی کردی این رییس جمهور سابق کار بد را با خوب اشتباه می گیری

    • محمدرضا بختیار

      حاج آقا احسنت بسیار کار بزرگی کردید از دیگر افتخارات شما این بود که آموزش مجانی را هم حذف کردید و برای ثبت نام ابتدایی برای آماده کردن خانواده ها با شهریه دانشگاه در همان سطح اقدام به دریافت هزینه ثبت نام کردید از نوآوری های نوین شما حذف ترتیب الفبایی حروف هم می توان نام برد حاج آقا یه پیشنهاد دارم به دانش آموزان یک برنامه غدایی جهت ناهار بدهید و اجبار کنید یک هفته در میان نوبت صبح و بعد از ظهر بیارند که معلمین و پرسنل زحمت کش ویا وزارتخانه نخواهد هزینه ای جهت ناهار خود پرداخت کنند به راستی که فضای آموزشی را با کارگیری حق التدریسی ها به قله چالش کشیدید و این عرصه را به منجلاب

    • بدون نام

      همش چرت وپرت ودروغ

    • بدون نام

      خدا خیرت بده. خوشحالم کردی.ناامید شده بودم.

    • ناصر

      این حاج بابایی توهم زده وخیال داردتیکه گنده ترازدهنش برداره زهی خیال باطل! آخه من موندم که این بابا وزیرآموزش وپرورش بود وحسابی سیستم آموزش وپرورش روبهم ریخت صرفا برای خودنمایی اظهاروجود..حالا مشتی دروغ تحویل مردم میده فکرمیکنه مردم بهش رای میدن بابا گذشت دوره وعده و وعید دروغی مگه مردم چندبارازیه سوراخ قراره گزیده بشن؟!!!

    • حیدرعلی

      جناب وزیراسبق شماطبق چه آماری می فرمایید که درزمان تصدی خود حقوق معلمین رابه این مقداررسانیده اید اینجانب که خودفرهنگی بازنشسته هستم پس از سی سال سابقه ومدرک کآردانی وپست مدیرت هنوز زیر یک میلیون وپانصد حقوق می گیرم لطفا درارایه اماردقت بیشتری اعمال نمایید

    • احمدرضا

      باعث گرونی و بیکاری جوانان افرادی مثل شما توی جامعه هستن....فقط بلدین چرت و پرت بگین

    • بدون نام

      آقای حاجی بابایی صندوق ذخیره فرهنگیان چی شد؟
      بدبخت تر معلما هیجا ندیدم...
      خواهش میکنم معلم درست تربیت کنید

    • بدون نام

      آقای امیر اگر معلمی پس منصف باش و از روی احساس قضاوت نکن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج