جاباما
۵۰۶۸۱۲
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

کاهش تصادفات رانندگی نسبت به نوروز ۹۵

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی در ایام نوروز، گفت: نتیجه این فعالیت، کاهش ۸ درصدی تصادفات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی در ایام نوروز، گفت: نتیجه این فعالیت، کاهش ۸ درصدی تصادفات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

سرهنگ عین‌الله جهانی اضافه کرد: من امیدوار هستم این رفتارهای خوب رانندگی ادامه پیدا کند و این فرهنگ صحیح رانندگی در تمام سال جاری و ساری باشد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه طرح نوروزی را آغاز کنیم، رزمایشی را با همه سازمان ها داشتیم. البته این تعامل با نهادها و سازمان های مختلف، در طول سال وجود دارد. یکی از نهادها و سازمان هایی که با پلیس راهنمایی و رانندگی تعامل و همکاری دارد، وزارت آموزش و پرورش است؛ نیروی انتظامی از همیاران و همچنین فرهنگیان حداکثر استفاده را می برد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا به دیگر نهادها و سازمان های همکار با پلیس اشاره کرد و عنوان داشت: دوستان مان در سازمان راهداری نیز همیشه پای کار هستند و همکاری خیلی خوبی با پلیس راه دارند. همچنین وزارت بهداشت، امداد و نجات، هلال احمر و صدا و سیما تعاملات خیلی خوبی با نیروی انتظامی در طول سال دارند که در مناسبت های مختلف مانند ایام عید، این تعاملات بیشتر می شود.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، با اشاره به کاهش ۸ درصدی تصادفات رانندگی در ایام نوروز، گفت: این کاهش تصادفات در حالی بود که وضعیت بارندگی ها با سال های گذشته متفاوت بود و در واقع این بارندگی ها احتمال افزایش تصادفات را به ذهن متبادر می کرد. مسئله دیگری که باید مورد توجه قرار داد، شماره کردن حدود دو میلیون خودرو در سال گذشته است و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز گواهینامه جدید گرفتند. همه اینها در کنار افزایش سفرها، این نگرانی را ایجاد می کرد که تصادفات افزایش پیدا کند اما رعایت اصول مقررات و تعاملی که صدا و سیما با نیروی انتظامی برای انعکاس پیام های ترافیکی داشت، باعث کاهش هشت درصدی تصادفات شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تلفات امسال رو اعلام نکردین؟!

    • محمد سلطان

      چون .....پارسال در اثر تصادفات ازبین رفتند وامسال نبودند وهمینطور گاوچراهای امسال سال دیگه بین ما نخواهند بود!

    • احمدرضا

      اگه توی این چند سال هر سال ده درصد کاهش داشتیم (اینجور آمار میدن)سال دیگه توی جاده ها انشاا...زاد و ولد داریم

    • نادیا

      هر سال می شنویم کاهش .آیا واقعیت دارد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج